Az influencermarketing-platform a világ 3. legnagyobb videokontent gyártójának, a BBTV-nek (BroadbandTV) a meghívására érkezett Kaliforniába, a június végén rendezett videósfesztiválra. A Post for Rent és a médiaóriás annak amerikai és angol influencerbázisának bevonásáról tárgyalt, ami mérföldkövet jelenthet a tengerentúli piacok térhódításában.
Mindig nézzük meg, mit telepít a gyerek a telefonjára
A Fortnite fejlesztői a nyárra ígérték az androidos verziót, de a hamis
változatok már elkezdtek terjedni. A tanács: ne kerüljük meg a hivatalos áruházi letöltést, és ellenőrizzük, hogy a gyerek mit telepít a telefonjára.
A Post for Rent és a Broadband TV közös kiállítási standon jelent meg a nagyközönség előtt. A videovilág meghatározó eseményén több tízezer résztvevő; Youtube-osok, vloggerek, gamerek, influencerek, fanok előtt mutatkozott be a hazai alapítású platform, interaktív standokon. A két cég az amerikai és angol influencerbázisok integrálásáról is egyeztetett, melynek köszönhetően a Post for Rent rendszerében a potenciális influencer- és reach-szám szignifikánsan növekedhet a jövőben. Az angol talent ügynökséggel, a Hello Managementtel kötött megállapodás keretén belül a VidConon volt még a 2,6 millió követővel rendelkező énekes, instasztár Liam Ferrari, a Grammy-díjas szövegíró-énekes Jackie’s Boy és 750 ezer feliratkozóval rendelkező YouTube DIY sztár, Cassie Diamond is; mindannyian a Post for Rent képviseletében.
“Amerika az influencermarketing Mekkája; ahol a volumenek jóval nagyobb léptékűek elérésben, integráltságban, kampányokban és persze budgetben. Ezek a méretek már szinte nélkülözhetetlenné teszik az automatizált platformok használatát, mint amilyen a Post for Rent is. Ezért lát bennünk potenciált a több, mint havi 34 milliárdos nézettséget elérő BBTV “ – mondta az amerikai tervek kapcsán Csiszár Gergő, a Post for Rent ügyvezetője.
A cég nem a nulláról kezdi az amerikai piachódítást, már most több száz amerikai véleményvezér vonható be social kampányokba a platformon keresztül, a világ bármely pontjáról, potenciálisan 52 millió követőt elérve. A korábbi piacbővítéseknek köszönhetően az adatvezérelt rendszeren keresztül a közelmúltban is több amerikai kampány futott, többek közt a CrowdSurf megbízásából. A felületen elérhető összes influencer száma jelenleg meghaladja a 26 000-et, a potenciális reachszám pedig megközelíti a 336 milliót.
Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében.
Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.