Magyar fejlesztéssel forgatja fel a biztosítási iparágat UNIQA

Az UNIQA Biztosító új generációs biztosítási modellje, a CHERRISK elsősorban az Y és Z generációs fiatalokat, illetve az innovatív megoldásokra nyitott X generáció tagjait célozza meg. A CHERRISK szakít az eddigi hozzáállással, hogy a biztosítás csak akkor fontos, ha már megtörtént a baj.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az UNIQA legújabb modellje, a CHERRISK garantáltan megváltoztatja a biztosítás eddig ismert metódusait. A név eredete egy kis szójáték, amelynek egyszerre több jelentése is van: egy kis áthallással share risk, vagyis kockázatmegosztás; charity, azaz adomány, jótékonykodás; végül, de nem utolsó sorban cherry, azaz a gyűjthető cseresznye, ami a modell egyik edukációs játékának alapját adja.

Wolfgang Kindl, az UNIQA International AG vezérigazgatója szerint néhány éven belül az UNIQA kelet-közép európai országokban élő több mint hatmillió lakossági ügyfelének elérhetővé válik a CHERRISK, de az újítás, lévén az ötlet és a fejlesztés hazánkból származik, először Magyarországon lesz elérhető a felhasználóknak. „A magyarországi tapasztalatokból építkezve, azokat felhasználva fogjuk kifejleszteni más országok egyedi szabályaihoz, fogyasztói szokásokhoz alakított platformjainkat” – mondta az UNIQA International AG CEO-ja a Piac & Profitnak.

Wolfgang Kindl: a magyar tapasztalatok adják a további országokban történő fejlesztések alapját

„A CHERRISK több mint egy klasszikus biztosítás. Amellett, hogy felhasználóbarát felülete választ ad az elmúlt években jelentősen megváltozott ügyféligényekre, most minden eddiginél nagyobb bizalmat szavazunk a felhasználóknak. A veszélyközösség alapjaihoz térünk vissza, ahol gondoskodunk egymásról, és együtt igyekszünk csökkenteni a kockázatainkat. Jelenleg az UNIQA International fókusza is a Magyarországon futó pilot programon van, hiszen a következő 4-5 évben felméréseink szerint az ügyfeleink felét már az 1995 után születettek fogják kitenni. Ahhoz, hogy megszólítsuk őket, fokozott figyelmet kell fordítanunk az ő igényeikre. Büszkék vagyunk arra, hogy az UNIQA Group az UNIQA International-lel karöltve támogatja az ötletet és azt, hogy itt Magyarországon ezt megvalósíthattuk. Fontos kiemelni, hogy ez az ötlet nemcsak azért valósulhatott meg, mert a projektre egy rendkívül tehetséges és ambiciózus csapatot állítottunk össze, hanem azért is, mert az UNIQA Biztosító munkatársai is megértették a változó környezet igényeit, és támogatták a CHERRISK indulását.” – nyilatkozta Kurtisz Krisztián, a CHERRISK megálmodója, az UNIQA Biztosító vezérigazgatója.

A Piac & Profit kérdésére a vezérigazgató elmondta: jelenleg négy lakossági termékkel indulnak el: a Casco, baleset- lakás- és utasbiztosítás lesz köthető az online felületen, de a továbbiakban más lakossági termékek is megjelennek majd a palettán. „Nem felejtettük el az egyre hjangsúlyosabb freelancer-kultúrát sem, már most is vannak olyan elemek az online elérhető termékpalettán, amely azoknak a fiatal munkavállalóknak, vállalkozóknak szól, akik gyakran dolgoznak otthon, részt vesznek különféle megosztási szolgáltatásokban, mint például a carsharing, és sokat utaznak. Nekik is megfelelő eszköz lehet a CHERRISK a kockázataik fedezésére” – mondta.

Kurtisz Krisztián: ezzel a fejlesztéssel visszatértünk a veszélyközösség alapjaihoz

Játékkal a biztonságért

A korábban megszokott gyakorlat szerint a biztosítás elsősorban akkor kapott szerepet, ha már megtörtént a káresemény. A CHERRISK-nél az ügyfelek biztonságának megóvása a cél, a kármegelőzést játékos feladatok segítik. Ezzel a módszerrel nem csupán szórakoztatóvá válik a hasznos tudás elsajátítása, de még „cseresznyéket” is lehet gyűjteni, amik virtuális forintoknak felelnek meg a CHERRISK világában. A megszerzett cseresznyéket a biztosítási díj csökkentésére lehet fordítani, vagy olyan közösségi ügyeket lehet belőlük támogatni, amelyek a lokális közösségek biztonságosabb és boldogabb életéhez járulnak hozzá.

A CHERRISK lakás-, casco-, baleset- vagy utasbiztosításai a minden eszközre optimalizált online felületen néhány adat megadásával egyszerűen megköthetők. Egy kár rendezése akár percek alatt is megtörténhet, a kérdéses eseteket pedig videóhíváson keresztül tisztázzák. A CHERRISK a technikai újítások mellett a biztosítás lényegét más irányból közelíti meg.

A CHERRISK legfőbb ismerévei az újgenerációs biztosítási modellek kategóriájába sorolják a szolgáltatást. Kötetlen: előfizetés-alapú szolgáltatásokat nyújt, amelyeket bármikor lemondhat a fogyasztó. Gyors: pár perc alatt ajánlatot kapunk. Egyszerű: Emma, a barátságos biztosítási asszisztens segítségével nem bonyolult formanyomtatványokkal kell vesződni, csupán egy chates beszélgetést kell lefolytatnunk az adatok megadásához. Ráadásul a kárrendezés is megoldható, - akár munkaidőn kívül is - egy kamerás mobiltelefonnal, tablettel, pár kép felöltésével vagy egy gyors videóhívás kíséretében. Végül pedig alap, hogy fizetünk: hiánytalan és helytálló kárbejelentések esetén a biztosító fizetési és nyilatkozattételi garanciát vállal, így pár órán belül a számlánkon lehet az összeg.

Aki nem szeretne lemaradni az indulásról, látogasson el a www.cherrisk.com oldalra, hiszen minden előregisztráló 1000 db ajándék cseresznyével gazdagodik.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo