Közösségi platform segíti a kkv-k működését és rezsicsökkentését

Az idei év fordulópont lehet a vállalkozások életében: az első két hónap Opten adatai alapján ugyanis 2019 óta ismét több a megszűnő, mint az alakuló cég. A K&H ezért olyan innovatív közösségi platformmal támogatja a vállalkozásokat, amely aktuális piaci információkkal segíti az indulást és a szintlépést: sőt, a költségek csökkentésében is segítséget jelenthet.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az év első két hónapjában látványosan megugrott a megszűnő cégek száma – miközben az újonnan alakultak ettől jóval elmaradnak. Az Opten adatai alapján az év első két hónapjában 4517 cég alakult és 7742 szűnt meg, ami ismét a vállalkozói kedv csökkenésére utal. Igaz, egyelőre még csak az első két hónap adatai láthatók, de ha ez a trend folytatódik, akkor 2019 után újra csökkenhet éves szinten a hazai vállalkozások száma. 

A K&H kkv bizalmi index kutatás alapján a vállalkozások több mint harmadának (35 százalék) nehézséget okoz az energiaárak emelkedése – ez ma már a második leggyakoribb működést hátráltató tényező az infláció mellett (36 százalék) Mivel ez nem egy néhány hónapig tartó átmeneti helyzet, ezért a vállalkozásoknak most új megoldásokra van szükségük ahhoz, hogy biztonságosan tudjanak elindulni és hosszú távon működni. A K&H ehhez nyújt segítséget a digitális médiahasználathoz passzoló felülettel, a K&H: üzletet ide! program térképes alkalmazásával.

„A K&H: üzletet ide! oldal megújult térképe egyben egy közösségi platform is a kkv-knak, ahol jelezni tudják, hogy nyitottak lennének az üzlethelyiségük megosztására. Ezáltal a termékek és szolgáltatások szélesebb körével akár nagyobb ügyfélkört is elérhetnek, többféle szolgáltatást nyújthatnak, egy helyen, így vonzóbbak és versenyképesebbek lehetnek együtt, miközben csökkenthetik a működési költségeiket is” – mondta el az innováció kapcsán Rammacher Zoltán, a K&H kkv marketing és értékesítés támogatás vezetője.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo