Kisebb a nyereség a Legónál

17 százalékkal csökkent az első fél évben.

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Lego dán játékgyártó adózott eredménye 17 százalékkal, 5,1 milliárd dán koronára (742 millió dollár, 1 dán korona=51,06 forint) csökkent az idei első fél évben az egy évvel korábbi 6,15 milliárd koronáról.

A cég szerdai közleménye szerint a bevétel közel 1 százalékkal, 27,4 milliárd koronára nőtt 26,99 milliárd koronáról. Árfolyamváltozások figyelembevétele nélkül a bevételadat nem változott.

Az üzemi eredmény a vállalat várakozásainak megfelelően 6,4 milliárd korona volt a tavalyi, kiemelkedően nagynak számító 7,9 milliárd korona után.

A Lego közölte továbbá, hogy az idén folytatja pozícióinak erősítését Kínában, ez vonatkozik az üzletszámra csakúgy, mint az interneten való jelenlétre.

A cég az év első felében 89 új üzletet nyitott világszerte, ezzel a Lego-boltok száma 988-ra nőtt globálisan.

(MTI)

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo