Kisebb a nyereség a Legónál

17 százalékkal csökkent az első fél évben.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Lego dán játékgyártó adózott eredménye 17 százalékkal, 5,1 milliárd dán koronára (742 millió dollár, 1 dán korona=51,06 forint) csökkent az idei első fél évben az egy évvel korábbi 6,15 milliárd koronáról.

A cég szerdai közleménye szerint a bevétel közel 1 százalékkal, 27,4 milliárd koronára nőtt 26,99 milliárd koronáról. Árfolyamváltozások figyelembevétele nélkül a bevételadat nem változott.

Az üzemi eredmény a vállalat várakozásainak megfelelően 6,4 milliárd korona volt a tavalyi, kiemelkedően nagynak számító 7,9 milliárd korona után.

A Lego közölte továbbá, hogy az idén folytatja pozícióinak erősítését Kínában, ez vonatkozik az üzletszámra csakúgy, mint az interneten való jelenlétre.

A cég az év első felében 89 új üzletet nyitott világszerte, ezzel a Lego-boltok száma 988-ra nőtt globálisan.

(MTI)

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo