Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe

Pozitív eredménnyel és piaci részesedésének növelésével zárta a 2024-es évet a Praktiker. A magyar tulajdonú, országos hálózattal rendelkező barkácslánc árbevétele 2024-ben 88,1 milliárd forintra emelkedett.

A vásárlók körében legnépszerűbb termékkategóriák 2024-ben a kert, a hideg- és melegburkolás, a szaniter, az építőanyag és a világítás voltak, az árbevétel jelentős része ezekből származott. Ezeknek a kategóriáknak a sikeréhez több esetben hozzájárultak a fejlesztések: például a szaniter, a hideg- és melegburkolás esetében jelentős kínálatfrissítés történt a vevői igényeket figyelembe véve.

Tovább erősödött az online értékesítés is, amely az áruházi árbevétel 2024-es növekedéséhez képest kétszer nagyobb arányban bővült, és a fejlesztéseknek köszönhetően több száz milliós extra forgalmat generált. Ehhez jelentősen hozzájárult az online szolgáltatások színvonalának emelése: egyszerűsödött a vásárlási folyamat, új fizetési és szállítási módokat vezettek be, valamint rövidültek a személyes átvételi (2024. márciustól 2 óra) és kiszállítási (2024. júniustól 24 óra) idők.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo