A vásárlók körében legnépszerűbb termékkategóriák 2024-ben a kert, a hideg- és melegburkolás, a szaniter, az építőanyag és a világítás voltak, az árbevétel jelentős része ezekből származott. Ezeknek a kategóriáknak a sikeréhez több esetben hozzájárultak a fejlesztések: például a szaniter, a hideg- és melegburkolás esetében jelentős kínálatfrissítés történt a vevői igényeket figyelembe véve.
Tovább erősödött az online értékesítés is, amely az áruházi árbevétel 2024-es növekedéséhez képest kétszer nagyobb arányban bővült, és a fejlesztéseknek köszönhetően több száz milliós extra forgalmat generált. Ehhez jelentősen hozzájárult az online szolgáltatások színvonalának emelése: egyszerűsödött a vásárlási folyamat, új fizetési és szállítási módokat vezettek be, valamint rövidültek a személyes átvételi (2024. márciustól 2 óra) és kiszállítási (2024. júniustól 24 óra) idők.