Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe

Pozitív eredménnyel és piaci részesedésének növelésével zárta a 2024-es évet a Praktiker. A magyar tulajdonú, országos hálózattal rendelkező barkácslánc árbevétele 2024-ben 88,1 milliárd forintra emelkedett.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A vásárlók körében legnépszerűbb termékkategóriák 2024-ben a kert, a hideg- és melegburkolás, a szaniter, az építőanyag és a világítás voltak, az árbevétel jelentős része ezekből származott. Ezeknek a kategóriáknak a sikeréhez több esetben hozzájárultak a fejlesztések: például a szaniter, a hideg- és melegburkolás esetében jelentős kínálatfrissítés történt a vevői igényeket figyelembe véve.

Tovább erősödött az online értékesítés is, amely az áruházi árbevétel 2024-es növekedéséhez képest kétszer nagyobb arányban bővült, és a fejlesztéseknek köszönhetően több száz milliós extra forgalmat generált. Ehhez jelentősen hozzájárult az online szolgáltatások színvonalának emelése: egyszerűsödött a vásárlási folyamat, új fizetési és szállítási módokat vezettek be, valamint rövidültek a személyes átvételi (2024. márciustól 2 óra) és kiszállítási (2024. júniustól 24 óra) idők.

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo