Itt most mellényúltak Ronaldóval

A hetest általában szerencsés számnak tekintik Kínában, de nem mindenütt. Erről feledkezett meg egy nagy ruházati cég, amely Christiano Ronaldot bérelte fel reklám-emberének, annak 7-es számú mezében.

A portugál labdarúgó 7-es zámú trikójával reklámozta öltözékeit a gyár, amely a tíz legnagyobb közé tartozik Kínában, 5.000 alkalmazottal, 3.500 bolttal és évi közel 300 millió dolláros forgalommal.

Volt már reklámarcuk a Kung fu egy sztárja, nemkülönben Luis Figo, a portugál foci-válogatott kapitánya.

Guangdong tartományban azonban, ahol a kantoni nyelvjárást beszélik, élénk derültséget váltott ki a Ronaldo-féle reklám.

A helyi szlengben ugyanis a hetes egyúttal butát jelent – azonkívül a szót a hímvesszőre is használják.
Amint az internetes reakciókból kitűnik, a reklám kétség kívül felkeltette a figyelmet – ha nem is a remélt tekintetben. Az egyik kommentár: „Ilyen számmal nem vásárolok önöktől – de lévén, hogy mégiscsak Ronaldóról van szó, legalább egy alsónadrágot rendelek..."

(Forrás: Asia Times)

A legjobb márkák az érzelmeinkre hatnak
Nem igazán racionális döntés az, hogy mely márkákat szeretjük. A brand ma nem más, mint élmény. Az élményt pedig történetekkel kell megteremteni, nem érveléssel. Mert az érvek rögtön ellenállást szülnek, vitahelyzetbe tesznek.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo