A portugál labdarúgó 7-es zámú trikójával reklámozta öltözékeit a gyár, amely a tíz legnagyobb közé tartozik Kínában, 5.000 alkalmazottal, 3.500 bolttal és évi közel 300 millió dolláros forgalommal.
Volt már reklámarcuk a Kung fu egy sztárja, nemkülönben Luis Figo, a portugál foci-válogatott kapitánya.
Guangdong tartományban azonban, ahol a kantoni nyelvjárást beszélik, élénk derültséget váltott ki a Ronaldo-féle reklám.
A helyi szlengben ugyanis a hetes egyúttal butát jelent – azonkívül a szót a hímvesszőre is használják.Amint az internetes reakciókból kitűnik, a reklám kétség kívül felkeltette a figyelmet – ha nem is a remélt tekintetben. Az egyik kommentár: „Ilyen számmal nem vásárolok önöktől – de lévén, hogy mégiscsak Ronaldóról van szó, legalább egy alsónadrágot rendelek..."
(Forrás: Asia Times)