Itt most mellényúltak Ronaldóval

A hetest általában szerencsés számnak tekintik Kínában, de nem mindenütt. Erről feledkezett meg egy nagy ruházati cég, amely Christiano Ronaldot bérelte fel reklám-emberének, annak 7-es számú mezében.

Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?

Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A portugál labdarúgó 7-es zámú trikójával reklámozta öltözékeit a gyár, amely a tíz legnagyobb közé tartozik Kínában, 5.000 alkalmazottal, 3.500 bolttal és évi közel 300 millió dolláros forgalommal.

Volt már reklámarcuk a Kung fu egy sztárja, nemkülönben Luis Figo, a portugál foci-válogatott kapitánya.

Guangdong tartományban azonban, ahol a kantoni nyelvjárást beszélik, élénk derültséget váltott ki a Ronaldo-féle reklám.

A helyi szlengben ugyanis a hetes egyúttal butát jelent – azonkívül a szót a hímvesszőre is használják.
Amint az internetes reakciókból kitűnik, a reklám kétség kívül felkeltette a figyelmet – ha nem is a remélt tekintetben. Az egyik kommentár: „Ilyen számmal nem vásárolok önöktől – de lévén, hogy mégiscsak Ronaldóról van szó, legalább egy alsónadrágot rendelek..."

(Forrás: Asia Times)

A legjobb márkák az érzelmeinkre hatnak
Nem igazán racionális döntés az, hogy mely márkákat szeretjük. A brand ma nem más, mint élmény. Az élményt pedig történetekkel kell megteremteni, nem érveléssel. Mert az érvek rögtön ellenállást szülnek, vitahelyzetbe tesznek.

Véleményvezér

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.
Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés?

Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés? 

A repülőrajt elmaradt, helyette választási pénzszórás folyik.
Trump korbácsot ragad Putyin ellen

Trump korbácsot ragad Putyin ellen 

Putyinnak most már keményebben odavágnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo