Itt most mellényúltak Ronaldóval

A hetest általában szerencsés számnak tekintik Kínában, de nem mindenütt. Erről feledkezett meg egy nagy ruházati cég, amely Christiano Ronaldot bérelte fel reklám-emberének, annak 7-es számú mezében.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A portugál labdarúgó 7-es zámú trikójával reklámozta öltözékeit a gyár, amely a tíz legnagyobb közé tartozik Kínában, 5.000 alkalmazottal, 3.500 bolttal és évi közel 300 millió dolláros forgalommal.

Volt már reklámarcuk a Kung fu egy sztárja, nemkülönben Luis Figo, a portugál foci-válogatott kapitánya.

Guangdong tartományban azonban, ahol a kantoni nyelvjárást beszélik, élénk derültséget váltott ki a Ronaldo-féle reklám.

A helyi szlengben ugyanis a hetes egyúttal butát jelent – azonkívül a szót a hímvesszőre is használják.
Amint az internetes reakciókból kitűnik, a reklám kétség kívül felkeltette a figyelmet – ha nem is a remélt tekintetben. Az egyik kommentár: „Ilyen számmal nem vásárolok önöktől – de lévén, hogy mégiscsak Ronaldóról van szó, legalább egy alsónadrágot rendelek..."

(Forrás: Asia Times)

A legjobb márkák az érzelmeinkre hatnak
Nem igazán racionális döntés az, hogy mely márkákat szeretjük. A brand ma nem más, mint élmény. Az élményt pedig történetekkel kell megteremteni, nem érveléssel. Mert az érvek rögtön ellenállást szülnek, vitahelyzetbe tesznek.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo