Középpontban az avokádó-generáció
A szálloda üzemeltetését az Earth Hotels látja majd el. Elsősorban az önfenntartó és ökocentrikus szemléletet valló, az ún. “avokádó-generációt”, vagyis a kilencvenes évek után született, fiatal utazókat, digitális nomádokat kívánják megszólítani. Így a komplexumot teljesen napjaink digitális nemzedékének igényeihez szabják. Így például a szállodában a vendégek mindent egy applikációról intézhetnek majd el, sőt még azt is láthatják, hogy mennyi vizet és áramot használtak az ott tartózkodásuk során, vagyis láthatják, hogyan alakul az öko-lábnyomuk a nyaralás alatt. A telefonról lehet sivatagi tevegelést, buggie-zást, motorozást, jet-ski-t foglalni, a szállodában pedig lehetőséget nyújtanak az olyan szabadidős tevékenységek gyakorlására, mint a jóga, a harcművészetek, vízi sportok. Rendszeresen indítanak hegyi túrákat a közeli Jebel Jais-ba. Minden digitálisan történik, így a tervek szerint még hagyományos értelemben vett recepció sem lesz. Nem lesz sorbanállás, sem papírmunka és útlevél-ellenőrzés, a vendégek azonnal elfoglalhatják a szobáikat az okostelefonjuk segítségével. Az ökotudatosság jegyében sok más mellett arra is figyelnek majd, hogy például az étterem számára elsősorban helyi termelőktől vásárolnak termékeket (az Emírségek mezőgazdaságának zászlóshajója Ras Al Khaimah: itt termelik a legtöbb zöldséget az országban, évszaktól függően gazdag a citrus- és mangótermés is.)