A vállalások közvetlenül és pozitívan hatnak a fogyasztókra a légitársaság által nyújtott kompenzációval, az informatikai fejlesztésekkel, amelyek járatüzemeltetési problémák esetén elősegítik az utasok számára biztosítandó segítségnyújtást.
Az utasok megfelelő tájékoztatása, és nem várt esetekre való felkészítése érdekében a Wizz Air a fentieken túl széleskörű edukációs kampányt folytat az utasjogokról ügyfeleinek - írták a közleményben.
Januári tájékoztatásuk szerint a légitársaság 3,7 millió magyarországi utasával tavaly is csúcsot döntött, és az idén több mint 4,8 milliós magyarországi utasforgalomra számítanak. A 12 gépből álló budapesti bázisuk nyáron egy újabb repülőgéppel bővül. Magyarországi kínálatukban 30 ország 64 úti célja érhető el, ezzel Magyarországon a Wizz Air a piacvezető.
(MTI)