Hogyan csábíthatunk több látogatót a Facebookról a céges weboldalra?

A Facebook egyik legfontosabb feladata sok cég számára az, hogy forgalmat tereljen a weboldalra. Lévai Richárd, közösségi marketing szakértő konkrét, gyakorlati tanácsokat ad, hogyan érhetjük el ezt.

Kép: Pixabay

A közösségi oldalakon folytatott céges marketingtevékenység lényege, hogy minél több érdeklődőt csábítsunk át a cégünk oldalaira. Ezért elsősorban olyan bejegyzéseket kell használni, amik linkek, vagy linkeket is tartalmaznak. (Egyébként főleg a kisvállalkozásokra igaz, hogy szívesen vetik bele magukat az új marketingeszközök használatába, főleg ha ingyenesek.) Csakhogy nem mindegy, hogyan oldjuk meg ezt a feladatot. Lévai Richárd közösségi marketing szakértő tippeket ad, hogy több látogatónk legyen a céges weboldalon!

Először is ügyeljünk, hogy a bejegyzésben a link valódi link legyen! A Facebook a link formátumú bejegyzéseket jobban támogatja, mint a képeket, amelyek leírásában link van. Ha forgalmat akarunk átirányítani, elsősorban link alapú bejegyzést használjunk! Ugyanakkor a céges profilunk bal oldalán egy kép leírásában alkalmazhatunk linkeket. Itt viszont ügyelni kell arra, hogy a link bejegyzés képe legyen olyan méretű és arányú, amit a Facebook elvár, ami 1200×628 pixel méretű képet jelent. A link bejegyzésnél fontos a kép méret és a kép arány.

Ezeket érdemes módosítani egy link bejegyzésnél, ha nem jó az átkattintási arány: cserélhetjük a képet, érdemes megváltoztatni a címsort, vagy a leírást. Vigyázzunk, hogy a linkben megjelenő szövegek és képek ne ígérjenek mást, mint amit akkor kapnak az emberek, ha kattintanak! A Facebook ugyanis figyeli, hogy a kattintás után mennyi időt töltenek el a Facebooktól távol a felhasználók, és ha azonnal visszajönnek a kattintók, akkor ez negatívan befolyásolja a posztot. A linkbe beilleszthetünk ösztönző gombokat is, amely általában több átkattintást is eredményez.

Egy link nem link. Ha fontos, hogy a weboldalra látogatottságát növeljük, ugyanazt a linket több alkalommal, különböző képekkel és szövegekkel is érdemes felrakni, időben eltolva.

MEGLEPŐ, MI DÖNT A NETES VÁSÁRLÁSNÁL
Alapvetően átírja a fogyasztói szokásokat az internet: az ügyfelek ugyanis nemcsak tájékozódásra használják a már kiválasztott termékről, de ötleteket is innen merítenek a további vásárláshoz. De gondolta volna, hogy a a közösségi oldalakra erőltetett céges tartalmaknál jobban pörgeti a vásárlást egy katalógus?

Véleményvezér

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák 

A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.
Trump matekja nem stimmel

Trump matekja nem stimmel 

Mit szólnak a befektetők Trump vámjaihoz?
Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos

Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos 

Semmi nincs biztonságban, ami mozdítható.
Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo