Hogyan csábíthatunk több látogatót a Facebookról a céges weboldalra?

A Facebook egyik legfontosabb feladata sok cég számára az, hogy forgalmat tereljen a weboldalra. Lévai Richárd, közösségi marketing szakértő konkrét, gyakorlati tanácsokat ad, hogyan érhetjük el ezt.

Kép: Pixabay

A közösségi oldalakon folytatott céges marketingtevékenység lényege, hogy minél több érdeklődőt csábítsunk át a cégünk oldalaira. Ezért elsősorban olyan bejegyzéseket kell használni, amik linkek, vagy linkeket is tartalmaznak. (Egyébként főleg a kisvállalkozásokra igaz, hogy szívesen vetik bele magukat az új marketingeszközök használatába, főleg ha ingyenesek.) Csakhogy nem mindegy, hogyan oldjuk meg ezt a feladatot. Lévai Richárd közösségi marketing szakértő tippeket ad, hogy több látogatónk legyen a céges weboldalon!

Először is ügyeljünk, hogy a bejegyzésben a link valódi link legyen! A Facebook a link formátumú bejegyzéseket jobban támogatja, mint a képeket, amelyek leírásában link van. Ha forgalmat akarunk átirányítani, elsősorban link alapú bejegyzést használjunk! Ugyanakkor a céges profilunk bal oldalán egy kép leírásában alkalmazhatunk linkeket. Itt viszont ügyelni kell arra, hogy a link bejegyzés képe legyen olyan méretű és arányú, amit a Facebook elvár, ami 1200×628 pixel méretű képet jelent. A link bejegyzésnél fontos a kép méret és a kép arány.

Ezeket érdemes módosítani egy link bejegyzésnél, ha nem jó az átkattintási arány: cserélhetjük a képet, érdemes megváltoztatni a címsort, vagy a leírást. Vigyázzunk, hogy a linkben megjelenő szövegek és képek ne ígérjenek mást, mint amit akkor kapnak az emberek, ha kattintanak! A Facebook ugyanis figyeli, hogy a kattintás után mennyi időt töltenek el a Facebooktól távol a felhasználók, és ha azonnal visszajönnek a kattintók, akkor ez negatívan befolyásolja a posztot. A linkbe beilleszthetünk ösztönző gombokat is, amely általában több átkattintást is eredményez.

Egy link nem link. Ha fontos, hogy a weboldalra látogatottságát növeljük, ugyanazt a linket több alkalommal, különböző képekkel és szövegekkel is érdemes felrakni, időben eltolva.

MEGLEPŐ, MI DÖNT A NETES VÁSÁRLÁSNÁL
Alapvetően átírja a fogyasztói szokásokat az internet: az ügyfelek ugyanis nemcsak tájékozódásra használják a már kiválasztott termékről, de ötleteket is innen merítenek a további vásárláshoz. De gondolta volna, hogy a a közösségi oldalakra erőltetett céges tartalmaknál jobban pörgeti a vásárlást egy katalógus?

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo