Hogyan csábíthatunk több látogatót a Facebookról a céges weboldalra?

A Facebook egyik legfontosabb feladata sok cég számára az, hogy forgalmat tereljen a weboldalra. Lévai Richárd, közösségi marketing szakértő konkrét, gyakorlati tanácsokat ad, hogyan érhetjük el ezt.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

A közösségi oldalakon folytatott céges marketingtevékenység lényege, hogy minél több érdeklődőt csábítsunk át a cégünk oldalaira. Ezért elsősorban olyan bejegyzéseket kell használni, amik linkek, vagy linkeket is tartalmaznak. (Egyébként főleg a kisvállalkozásokra igaz, hogy szívesen vetik bele magukat az új marketingeszközök használatába, főleg ha ingyenesek.) Csakhogy nem mindegy, hogyan oldjuk meg ezt a feladatot. Lévai Richárd közösségi marketing szakértő tippeket ad, hogy több látogatónk legyen a céges weboldalon!

Először is ügyeljünk, hogy a bejegyzésben a link valódi link legyen! A Facebook a link formátumú bejegyzéseket jobban támogatja, mint a képeket, amelyek leírásában link van. Ha forgalmat akarunk átirányítani, elsősorban link alapú bejegyzést használjunk! Ugyanakkor a céges profilunk bal oldalán egy kép leírásában alkalmazhatunk linkeket. Itt viszont ügyelni kell arra, hogy a link bejegyzés képe legyen olyan méretű és arányú, amit a Facebook elvár, ami 1200×628 pixel méretű képet jelent. A link bejegyzésnél fontos a kép méret és a kép arány.

Ezeket érdemes módosítani egy link bejegyzésnél, ha nem jó az átkattintási arány: cserélhetjük a képet, érdemes megváltoztatni a címsort, vagy a leírást. Vigyázzunk, hogy a linkben megjelenő szövegek és képek ne ígérjenek mást, mint amit akkor kapnak az emberek, ha kattintanak! A Facebook ugyanis figyeli, hogy a kattintás után mennyi időt töltenek el a Facebooktól távol a felhasználók, és ha azonnal visszajönnek a kattintók, akkor ez negatívan befolyásolja a posztot. A linkbe beilleszthetünk ösztönző gombokat is, amely általában több átkattintást is eredményez.

Egy link nem link. Ha fontos, hogy a weboldalra látogatottságát növeljük, ugyanazt a linket több alkalommal, különböző képekkel és szövegekkel is érdemes felrakni, időben eltolva.

MEGLEPŐ, MI DÖNT A NETES VÁSÁRLÁSNÁL
Alapvetően átírja a fogyasztói szokásokat az internet: az ügyfelek ugyanis nemcsak tájékozódásra használják a már kiválasztott termékről, de ötleteket is innen merítenek a további vásárláshoz. De gondolta volna, hogy a a közösségi oldalakra erőltetett céges tartalmaknál jobban pörgeti a vásárlást egy katalógus?

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo