Felsővezetők a neten: kik a hazai LinkedIn legnagyobbjai?

Egyre több magyar felsővezető használja aktívan kommunikációs és cégvezetési célból a LinkedInt a TOP50 hazai nagyvállalat körében – derült ki az Uniomedia a szakmai közösségi portált, valamint az ott jelen lévő 200 felsővezető oldalát vizsgáló felméréséből. Összesen több, mint 100 ezren követik a nagyvállalati topvezetőket, míg 39 menedzser követőbázisa haladja meg az 1000 főt. A legnagyobb közösséggel a Telekom felsővezetői büszkélkedhetnek.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A HR-vezetők listáján:

  • A követőszám alapú TOP3: Kósa Barbara (Harman Becker Kft.), Simon Csilla (Magyar Posta Zrt.) és Osváth-Bori Mercédesz (Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.)
  • Az interakciók és a követőszámok arányát, az engagement rate-et is figyelembe véve Friedl Zsuzsanna (Magyar Telekom Távközlési Nyrt.), Fluck Benedek (MVM Zrt.) és Gazdag András (Schaeffler Savaria Kft.) a sorrend.
A kommunikációs és marketing vezetők között:
  • A legtöbb követője Bánhegyi Zsófiának (Szerencsejáték Zrt.), Szabó Bélának (Magyar Telekom Távközlési Nyrt.) és Kutas Istvánnak (Magyar Telekom Távközlési Nyrt.) van.
  • Az interakciók és a követőszámok arányát, az engagement rate-et is figyelembe véve Vogronics Krisztina (Phoenix Pharma Zrt.), Bodó Teodóra (Bosch Csoport) és Hevesi Nóra (Tesco-Global Zrt.) profilja a legaktívabb.
A 200 felsővezető LinkedIn profiljának elemzése során az Uniomedia munkatársai mindössze 39 olyan vezetőt találtak, akinek 1000 fölött volt a követőszáma, míg a vizsgált felsővezetői célcsoport össz követőszáma meghaladta a 100 ezret!

„A LinkedIn közösség mérete Magyarországon meghaladja az 1,2 milliót. A technológiai, a pénzügyi és a távközlési cégek munkatársai vannak a legtöbben, de ma már csaknem minden iparág eléri a kritikus tömeget a LinkedInen. Ez összességében is akkora közönség, amelyre nemcsak lehet, hanem érdemes is kommunikációs aktivitást építeni. A LinkedIn üzleti célú használata ma már messze túlmutat a toborzáson. Kíváló eszköz a márkakommunikációra is, hiszen a LinkedInen az értékes szakmai tartalmat, inspirációt és a követendő üzleti stratégiákat keresik ma már az emberek” – mondta Balatoni Zsófia, az Uniomedia társalapítója és ügyvezetője.

A kutatás során mintegy 50 felsővezető esetében nem találtak LinkedIn profilt az ügynökség munkatársai, vagy ha igen, akkor az adott vezető profilja inaktív, illetve privát volt. A TOP50 listán belül ez olyan cégeknél is előfordult, mint például a Lidl Magyarország, a Szerencsejáték Zrt., az OMV, az MVM Zrt., az Audi Hungária Zrt., vagy épp a Wizz Air.

A TOP 50 nagyvállalat felsővezetőinek LinkedIn közössége követőszám alapján, 2021. szeptember 8-án:

  1. Continental Automotive Hungary Kft. Dr. Keszte Róbert 4 131
  2. Harman Becker Kft. Kósa Barbara                    3 767
  3. Szerencsejáték Zrt. Bánhegyi Zsófia 3 208
  4. Magyar Telekom Távközlési Nyrt. Szabó Béla 2 837
  5. Tesco-Global Zrt. Hevesi Nóra 2 796
A TOP50 nagyvállalat felsővezetőinek LinkedIn közössége követőszám alapján, szakterület szerinti csoportosításban, 2021. szeptember 8-án:

CEO:

  1. Continental Automotive Hungary Kft. Dr. Keszte Róbert                4 131
  2. Magyar Telekom Távközlési Nyrt. Rékasi Tibor                2 340
  3. SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. Heiszler Gabriella                           1 948
  4. Jabil Circuit Magyarország Kft. Sergio Alonso Cadavid                  1 716
  5. Teva Gyógyszergyár Zrt. Bjorn Hultermans                1 578
HR:
  1. Harman Becker Kft.                               Kósa Barbara                                   3 767
  2. Lidl Magyarország Osváth-Bori Mercédesz                 2 463
  3. Magyar Posta Zrt.                Simon Csilla                                     2 402
  4. Magyar Telekom Távközlési Nyrt. Friedl Zsuzsanna 2 006
  5. Samsung Electronics                Zong Attila                                       1 873
Kommunikáció és marketing:
  1. Szerencsejáték Zrt.                               Bánhegyi Zsófia 3 208
  2. Magyar Telekom Távközlési Nyrt. Szabó Béla                        2 837
  3. Tesco-Global Zrt. Hevesi Nóra 2 796
  4. Magyar Telekom Távközlési Nyrt. Kutas István                      2 755
  5. Bosch Csoport Bodó Teodóra                  2 215
A sorrend engagement szerint és szakterület alapján a vizsgált időszakban (2021. május-július):

CEO:

  1. Magyar Telekom Távközlési Nyrt. Rékasi Tibor                      137%
  2. Shell Hungary Zrt. Solti Andrea                32%
  3. Eaton Enterprises (Hungary) Kft. Varga Balázs                18%
  4. Continental Automotive Hungary Kft. Dr. Keszte Róbert 14%
  5. Howmet-Köfém Kft. Katus István                      12%
HR:
  1. Magyar Telekom Távközlési Nyrt. Friedl Zsuzsanna 42%
  2. MVM Zrt. Fluck Benedek                38%
  3. Schaeffler Savaria Kft. Gazdag András                29%
  4. Richter Gedeon Vegyészeti Gyár Nyrt. Erdei Katalin                     21%
  5. GE Magyarország Szabó Letícia                     19%
Kommunikáció és marketing:
  1. Phoenix Pharma Zrt.                Vogronics Krisztina          59%
  2. Bosch Csoport Bodó Teodóra                  49%
  3. Tesco-Global Zrt. Hevesi Nóra                      43%
  4. Szerencsejáték Zrt. Bánhegyi Zsófia                37%
  5. Porsche Hungária Kft.                Bujjáki Zsolt                      26%

Véleményvezér

Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában

Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában 

Csehországban nemrégiben orosz ügynökök próbálták meg hatástalanítani vasúti jelzőrendszereket.
Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben

Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben 

Ismétlés a tudás anyja, vagy csak köznevetséget okozott a feledékenység.
Meddig élnek a magyarok?

Meddig élnek a magyarok?  

A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.
Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo