Ennek nem fognak örülni, akik most házasodnának

Az esküvőpiac szolgáltatóinak 56,6 százaléka nem tervez változtatni árain a jelenlegi helyzetben sem, mert nem emelkedtek a költségeik.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

A piaci szereplők 23,5 százalékánál nőttek ugyan a kiadások, de árrésük lehetővé teszi az árszint tartását - írta a Világgazdaság szerdán.

A lap által ismertetett felmérés alapján - amelyben 200, a szektorban működő vállalkozást kérdeztek meg - az esküvőszervezők 21,7 százaléka akár az év végéig is kitart bevétel nélkül, 22,2 százaléknak három-öt hónapra elegendő a félretett pénze, 25,3 százalék csak három hónapra elegendő összeggel rendelkezik, de olyan is akadt, aki már csődbe ment vagy közel áll hozzá.

Az esküvőpiac szolgáltatóinak zöme a leszerződött párokkal időben tudott egyeztetni a kialakult helyzetről, és a házasulandóknak csak kevesebb mint 10 százaléka mondta le teljesen a szolgáltatásokat az Eskuvotszervezek.hu által végzett felmérés szerint.

A jövő évre átfoglaló párok esetében a szolgáltatók 63,8 százaléka a 2020-as árakat tartja, de azok, akik már eleve 2021-re foglalnak, áremelésre számíthatnak. A válaszadók 8 százaléka az előszezonig fix árakkal dolgozik, de utána emelésre készül. A felmérésben részt vevők 14,5 százalékánál jövőre sem várható változás a tarifákban - írta a Világgazdaság.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo