Jurbey ( „Your urban journey” – az Ön városi útja) nevet viseli a közös cég, amelybe 1 milliárd eurót ruházott be a két nagy autógyár. A cél, hogy a kocsijaik eladása mellett bekapcsolódhassanak a mind nagyobb üzletbe, az autók bérlésével, közös használatával, tárolásával és feltöltésével kapcsolatos szolgáltatásokba.
Digitális platformokról van szó, amelyek segítségével használni lehet a közös tulajdonban lévő autókat, a vonattal érkező utas mobil eszközén megrendelheti a bérautót, vagy a társastaxit, a repülőtérről a transzfert, máskor pedig a parkolást, vagy az e-autó feltöltését – azaz összefüggő szolgáltatások teszik lehetővé a gyors és mérsékeltebb áru utazást.
A két nagy arra törekszik, hogy megszerezzék ezen a területen az európai piacot, mert a tapasztalatok szerint csak nagy beruházásokkal nyílik esély: Amerikában 2-3, Kínában egy nagyvállalat kínál ilyen szolgáltatásokat.
(Forrás: Die Welt)