Ebből a kínai autómárkából 28 ezret adnak el havonta

A Xiaomi alapítója és vezérigazgatója, Lei Csun arra számít, hogy cége elektromos jármű üzletága nyereségessé válik az év második felében.

Az autógyártó ágazat az idei első negyedévet még 0,5 milliárd jüan (69,5 millió dollár) veszteséggel zárta 18,1 milliárd jüan bevétel mellett.

A Xiaomi elektronikai termékgyártó tavaly április elején kezdte meg SU7 sportos elektromos autója kiszállítását, és 12 hónap alatt összesen 215 ezer 112 elektromos autót értékesített, ebből az idei első negyedévben több mint 75 ezret.

A SU7
A SU7
Fotó: Depositphotos

A májusban több mint 28 ezer elektromos járművet adott el a Xiaomi, a nyolcadik egymást követő hónapban haladta meg a 20 ezret. Tavaly áprilisban 7058 autót szállított le a Xiaomi.

A Xiaomi az elektromosautók kiszállítására vonatkozó idei prognózisát 300 ezerről 350 ezerre javította áprilisban. A Xiaomi egyelőre csak Kínában értékesíti autóját.

A SU7 modellnek három változata van, a Standard, Pro és Max, valamint egy nagy teljesítményű verzió, az SU7 Ultra, amely idén februárban jelent meg.

A Xiaomi júliusban tervezi piacra dobni második modelljét, az YU7-et.

(MTI) 
 

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo