Családi örömüzlet

A generációváltás a magyar családi vállalkozások jelentős részét érinti. Mit tehetnek, milyen lehetőségeik vannak ebben a helyzetben? A Piac & Profit most megjelent számában többek között ezt a témakört járjuk körül, bemutatva olyan inspiráló példákat, mint Zsidai Roy, aki nemcsak megtartotta, de sikeresen tovább is fejlesztette szülei vállalkozását! Keresse az újságárusoknál.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Generációváltás előtt

Azok a magyarországi családi vállalkozások, amelyeket még a piacgazdaság korai éveiben alakítottak, ezekben az években érnek kritikus időszakba: a cégalapítók életkora miatt már nem halogatható sokkal tovább a cég átadása. A legtöbb vállalkozásnál azonban vagy a megfelelő utód vagy az átadási stratégia hiányzik. Borítékolható, hogy a közeljövőben rendkívül sok kkv megy át válságon, aminek a vége lehet megszűnés vagy piaci értékesítés.

Családi örömüzlet

Nem vendéglátósnak, hanem közgazdásznak tanult. Előbb foglalkozott pénzügyi és telekommunikációs vállalatokkal, aztán átvette a szülők nyolcvanas években alapított gasztrovállalkozását. A szülei által alapított és vezetett  sikeres Pierrot éttermet és az azzal szemben lévő 21 Magyar Vendéglőt működtető családi cégből tizenkét év alatt több mint négyszáz főt foglalkoztató, három országban jelen lévő, pillanatnyilag tizenhét egységből álló gasztrobizniszt épített Zsidai Roy.

Csináld magad!

Egészen új távlatokat nyit a 3D nyomtatás az iparban, de a technológia az élet egyéb területeit is átalakítja. Miközben a világ big data- vagy blockchain-lázban ég, a printerek szép csendben alapjaiban változtatják meg az üzleti modelleket.

Az influencerek ereje

Miért olyan értékesek ma a piacon a véleményvezérek, a hangadók? Mert praktikus tanácsokat adnak: élni segítenek. És olyan összekötött világban élünk, ahol egy-egy extrovertált, széles baráti körrel rendelkező, jó ízlésű, véleményt alkotni szerető, divatteremtő hatású alak képes sikerre vinni egy új terméket vagy márkát.

Ezek a témák és még sok hasznos információ, érdekes olvasnivaló a Piac & Profit most megjelent márciusi számában! Keresse az újságárusoknál!

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo