Családi örömüzlet

A generációváltás a magyar családi vállalkozások jelentős részét érinti. Mit tehetnek, milyen lehetőségeik vannak ebben a helyzetben? A Piac & Profit most megjelent számában többek között ezt a témakört járjuk körül, bemutatva olyan inspiráló példákat, mint Zsidai Roy, aki nemcsak megtartotta, de sikeresen tovább is fejlesztette szülei vállalkozását! Keresse az újságárusoknál.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Generációváltás előtt

Azok a magyarországi családi vállalkozások, amelyeket még a piacgazdaság korai éveiben alakítottak, ezekben az években érnek kritikus időszakba: a cégalapítók életkora miatt már nem halogatható sokkal tovább a cég átadása. A legtöbb vállalkozásnál azonban vagy a megfelelő utód vagy az átadási stratégia hiányzik. Borítékolható, hogy a közeljövőben rendkívül sok kkv megy át válságon, aminek a vége lehet megszűnés vagy piaci értékesítés.

Családi örömüzlet

Nem vendéglátósnak, hanem közgazdásznak tanult. Előbb foglalkozott pénzügyi és telekommunikációs vállalatokkal, aztán átvette a szülők nyolcvanas években alapított gasztrovállalkozását. A szülei által alapított és vezetett  sikeres Pierrot éttermet és az azzal szemben lévő 21 Magyar Vendéglőt működtető családi cégből tizenkét év alatt több mint négyszáz főt foglalkoztató, három országban jelen lévő, pillanatnyilag tizenhét egységből álló gasztrobizniszt épített Zsidai Roy.

Csináld magad!

Egészen új távlatokat nyit a 3D nyomtatás az iparban, de a technológia az élet egyéb területeit is átalakítja. Miközben a világ big data- vagy blockchain-lázban ég, a printerek szép csendben alapjaiban változtatják meg az üzleti modelleket.

Az influencerek ereje

Miért olyan értékesek ma a piacon a véleményvezérek, a hangadók? Mert praktikus tanácsokat adnak: élni segítenek. És olyan összekötött világban élünk, ahol egy-egy extrovertált, széles baráti körrel rendelkező, jó ízlésű, véleményt alkotni szerető, divatteremtő hatású alak képes sikerre vinni egy új terméket vagy márkát.

Ezek a témák és még sok hasznos információ, érdekes olvasnivaló a Piac & Profit most megjelent márciusi számában! Keresse az újságárusoknál!

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo