Valószínűleg az üzletfeleit megtévesztve népszerűsítette a szolgáltatásait, amikor hirdetéseiben, valamint a lottózóknak, kereskedőknek címzett küldeményeiben azt sugallta, hogy a terminálokért járó állami támogatás kizárólag az általa telepített bankkártya-elfogadók után érhető el.
Valótlan állítás lehetett az is, hogy kedvezményesnek tüntették föl az ajánlatuk egyes elemeit, főképp a terminálok telepítéséhez, üzemeltetéséhez kapcsolódó díjakat, valamint a kereskedői jutalék mértékét.
Az eljárás lefolytatására biztosított időtartam három hónap, amely indokolt esetben két alkalommal, egyenként legfeljebb két hónappal hosszabbítható meg.
Frissítés:
A GVH döntésére reagálva pénteken a Fizetési Pont az alábbi közleményt jutatta el szerkesztőségünknek:
A Fizetési Pont üzleti gyakorlatának alapvető eleme, hogy ügyfeleivel minden esetben tisztességesen, pontosan kommunikáljon, szem előtt tartva partnerei üzleti érdekeit.
A Fizetési Pont a hazai vállalkozások érdekeit szolgálja, és segíti őket vállalkozásaik, üzleteik sikeresebbé tételében. Ennek érdekében már eddig is több speciálisan kialakított kedvezményes ajánlattal segítette célzottan a nehéz helyzetbe került, bezárásra kényszerült vállalkozókat, üzleteket.
Egyedülálló kezdeményezése volt a VELETEK VAGYUNK kampány, amellyel a COVID vírus miatt átmenetileg bezárt üzletek részére – segítségként – erre az évre elengedi a POS terminál valamennyi fix költségét, és kizárólag a megvalósult kártyás fizetések után kér díjat.
A Fizetési Pont büszke arra, hogy a 47/2016. (XII.6.) NGM rendelet által meghatározott keretrendszerben, az állami POS terminál telepítési program legnagyobb résztvevőjeként, több tízezer hazai mikro- és kisvállalkozást segített POS terminálhoz jutni, egyúttal biztosította számukra a vissza nem térítendő 80.000 forintos kedvezményt.
A Gazdasági Versenyhivatal által indított vizsgálatot így a Fizetési Pont üdvözli és azzal természetesen minden tekintetben együttműködik. Meggyőződésünk, hogy a vizsgálat végeredménye bizonyítja majd, hogy cégünk minden jelenlegi és potenciális ügyfelével szemben tisztességesen és jogszerűen jár el, illetve hitelesen kommunikál és tájékoztatja őket.