Az üzleti folyamatok hatékonyságnövelésének lehetőségei CRM-mel

Miként segíthet egy modern és felhasználóbarát CRM rendszer abban, hogy az üzleti folyamatok hatékonyabban és magasabb szinten tudjanak megvalósulni? Mi minden kellhet a megvalósításhoz?

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ezzel a kérdéskörrel foglalkozunk részletesen a bejegyzés keretei között. Merthogy ma már komoly szintlépés érhető el az üzleti folyamatokat tekintve pusztán azzal, hogy fejlett szoftveres segítséget vetünk be hozzájuk.

Mik lehetnek a jogos elvárások az üzleti folyamatok fejlesztését tekintve?

A mindennapi pörgésben és rohanásban hajlamosak vagyunk megfeledkezni róla, hogy mekkora potenciál rejtőzik igazából az üzleti folyamataink fejlesztésében. Holott racionálisan könnyen belátható, hogy a rendszeresen elvégzett feladatok és folyamatok minőségén, időtartamán vagy ezzel együtt a hozzájuk szükséges erőforrások optimalizálásán keresztül valójában mekkora szintlépés realizálható.

Márpedig nem kell hozzá más a gyakorlatban, mint egy korszerű CRM rendszer és persze némi tervezés, és máris adott a lehetőség az üzleti folyamatok tetszőleges alakításához.

CRM segítségével így valósítható meg a szintlépés az üzleti folyamatoknál

Dióhéjban úgy néz ki a dolog, hogy elméletben modellezzük a standard üzleti folyamatainkat, majd reprodukáljuk ezeket a marketingautomatizálás eszközeként használt CRM szoftver segítségével.

Ott van például a bejövő érdeklődők, az ajánlatkérők kezelése. Normál esetben annyi történik, hogy egy sales munkatárs felhívja ezeket a személyeket, ugye? Képzeljük csak el, ha a telefonhívás előtt a CRM csinálna egy előzetes igényfelmérést! Mondjuk egy speciális kérdőívet kiküldve, amiben lépésről lépésre feltérképezhetővé válna azon válaszok mindegyike, amelyekre szükség lehet a személyre szabott ajánlat adásához. Mindezt teljesen automatizált módon, mondhatni akár végtelen számú érdeklődőnél is ugyanolyan magas színvonalon megvalósítva!

Akár szakértői segítség is járhat a CRM segítségével történő folyamatfejlesztéshez

Természetesen előfordulhat olyan forgatókönyv is, hogy nem sikerül az egyes folyamatokat házon belül modellezni, vagyis a tervezést tudatosan elvégezni. Mert vagy nincs ehhez elegendő kapacitás, vagy pont a tapasztalat hiánya gátolja a dolgot.

Semmi gond, hiszen egy megbízható CRM szakértő segítségével könnyen és hatékonyan áthidalható a dolog. Vagyis képzeljük csak el, hogy egy dedikált CRM szakértő segíti a csapatunkat annak meghatározásában, hogy milyen úton és módon tehetjük hatékonyabbá az üzleti folyamatainkat.

Úgy, hogy ő kívülről-belülről ismeri a CRM segítségével megvalósítható gyakorlati lépéseket. Ennek köszönhetően olyan lehetőségekre és folyamatfejlesztési opciókra mutat rá tűpontosan, amelyekre jó eséllyel mi nem is igazán gondolnánk. Elképesztően magas potenciál rejlik a szakértői segítséggel megvalósuló üzleti folyamatfejlesztésben.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo