Az öltözködésbe is betört a digitalizálás

Szárnyalnak a sportruházati cikkeket gyártó cégek részvényei. Kitűnő a marketing és termékeiket egyre többen használják a sporton kívül is.

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A nemzetközi tőzsdék egyik sztárja az Adidas: részvényeinek árfolyama legutóbb 7 százalékkal emelkedett. Rekordokat döntenek a versenytársak, a Nike és a Puma, gyengélkedés után visszakapaszkodott az Under Armour is.

Fotó: Adidas

A sikerek egyik oka: a sportruha-gyártók másoknál hamarább ismerték fel, hogy a digitalizálás és a közösségi média jelentik a jövő útját. A legjobb példa erre a Puma újra-megjelenése az amerikai kosárlabda-sportban: reklám-kampányaikba a korábbi sztárjátékos, Clyde Frazier mellett bekapcsoltak olyan online véleményformálókat, mint a rapper Jey-Z és az énekesnő Rihanna. Hasonló stratégiát folytat az Adidas, ők a muzsikus Kanye West-tel együttműködve vezették be a piacon a Yeezy nevű drága sportcipőt.

A szekér azért is halad ennyire, mert a gyártók mindegyre szélesíteni tudják a vevőkört. Míg

Izgalmas lehetőségeket hoz az Instagram újítása
Érdekes új megoldással bővül az Instagram az F8 egyik bejelentése alapján, az ott futó influencerek ugyanis ezentúl közvetlenül is betagelhetik egy-egy márka termékeit - hívta fel a figyelmet Lévai Richárd.
korábban tornatrikókat, nadrágokat, edzőcipőket csak sportpályákon, csarnokokban használtak, napjainkban azok viselete a fiatalos, korszerű életstílus megjelenítése – ezzel korlátlan fejlődési lehetőséget jelent.

Az Adidas terjeszkedése a világ legnagyobb sportruha-piacán, az Egyesült Államokban legutóbb ugyan lelassult, de annál jobban alakulnak eladásaik Kínában és más feltörekvő államokban. Még gyorsabban fejlődik – igaz, alacsonyabbról indulva – a Puma: 2018-ban 18 százalékkal nőtt a cég forgalma, ezzel a cég ismét visszakapaszkodott a világranglista 3. helyére. Egyébként sok kisebb sportöltözet-gyártó törekszik a piacra, ami tovább élezheti a verseny az ágazatban.

(Forrás: Manager Magazin)

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo