A Regus legfrissebb felmérése kimutatta, hogy a munkavállalók világszerte kulcsfontosságúnak tartják a jótékonyság és a vállalati felelősségvállalás kérdését. Válaszaik alapján a munkavállalók két hasonló állásajánlat közül azt választanák, ahol a cég bizonyíthatóan folytat jótékonysági tevékenységet, és valamilyen módon támogatja a közösséget.
A válaszadók harmada közvetlenül is szeretne részt venni a vállalat jótékonysági munkájában, 34 százalékuk többet szeretne tudni a témáról. Negyvenegy százalékuk értékeli a vállalati felelősségvállalási kezdeményezéseket, de 29 százalékuk úgy véli, kevés információt kap róluk.
Negyedük (25%) szeretne tájékozottabb lenni a többi osztály jótékonysági és vállalati felelősségvállalási tevékenységével kapcsolatban. 40 százalékuk gondolja úgy, hogy a szektorban működő cégek aktívabbak is lehetnének a vállalati felelősségvállalás és a jótékonykodás (37 százalék) területén. A Regus szóvivője szerint már-már nyilvánvaló, hogy az alkalmazottakat ma már nemcsak az önző karrierépítési célok vezérlik, hanem egyértelműen kijelentik, hogy szívesebben dolgoznak olyan cégnél, amely eredményeket tud felmutatni a társadalmi felelősségvállalás terén is. A jótékonysági programokban való részvétel pozitív és felelősségteljes szervezet képét sugározza, és az alkalmazottak is büszkék arra, hogy ilyen munkahelyen dolgoznak.
A vállalkozásoknak érdemes figyelembe venniük ezt a társadalmi munka iránti elkötelezettséget, tájékoztatniuk alkalmazottjaikat a jótékonysági és vállalati felelősségvállalási projektekről, és felajánlaniuk a közvetlen részvétel lehetőségét. Azok a dolgozók, akik ismerik cégük emberbaráti tevékenységét, elégedettebben és motiváltabban végzik munkájukat. A jótékonysági programok mindezek mellett azt is lehetővé teszik, hogy a vezetők és a beosztottak egy csapat tagjaiként, közösen dolgozzanak.