A Lidl Magyarország a tartós árcsökkentési program keretében újabb, esetenként 25 százalékot is meghaladó árcsökkentést hajtott végre. A legújabb akciók a friss húsoktól a tejtermékeken, üdítőkön, száraztésztákon, édességeken át egészen a tisztítószerekig 190 árucikket érintenek. Így például a saját márkás termékek közül csökkent az ára a Grill&Fun fehér grillkolbásznak, a Grillmeister Bajor grillkolbászoknak, az egyliteres Solevita narancslének vagy a Formil folyékony mosószereknek.
Idén májusban már 700 termék volt tartósan olcsóbb az előző év azonos időszakához képest. Legutóbb pedig július 1-jét követően, a hatóságilag kötelező akciók eltörlése után újabb 100 termék, köztük felvágottak, friss húsok, pékáruk, tejek és tejtermékek, kávék, grilltermékek, valamint a csokoládék kerültek kevesebbe.