Az első három negyedévben is dinamikus növekedés
Az első három negyedévben hasonlóan dinamikus növekedés látható. Az összesített adatok alapján a K&H ügyfelei közel 67 millió okoseszközös tranzakciót bonyolítottak le, mintegy 670 milliárd forint értékben, ami 28 és 62 százalékos emelkedésnek felel meg éves összevetésben. A kilenchavi adat szerint a fizetések száma szintén 28 százalékos növekedése mellett a forgalom több mint 60 százalékkal nőtt.
„Az ügyfelek egyre inkább a gyors és könnyű, érintésmentes és egyben biztonságos fizetési megoldásokat keresik, az okoseszközös fizetés pedig minden ilyen elvárásnak megfelel. Az elmúlt években a digitális fizetés a mindennapi élet természetes részévé vált, és a K&H-nál továbbra is azon dolgozunk, hogy ez minél több ügyfél számára elérhető legyen” – mondta Molnár Gergő, a K&H Bank lakossági marketing vezetője.
Hozzátette: „Az okoseszközös fizetések kedveltségét jelzi továbbá, hogy az egy fizetésre jutó átlagos összeg az idei évben már átlépte a 10 ezer forintot, szemben az egy évvel korábbi majdnem 8 ezer forintos értékkel. Vagyis egyre nagyobb összeget költenek az ügyfelek az okoseszközükkel. Igaz, a növekedésben azért szerepe van az árak emelkedésének is.”
A bank a következő időszakban is kiemelt figyelmet fordít a digitális megoldások fejlesztésére és a készpénzmentes fizetési formák elterjesztésére. A cél, hogy a K&H ügyfelei minden helyzetben gyorsan, és könnyen intézhessék pénzügyeiket, legyen szó okostelefonról vagy éppen okosóráról.