A TikTok mentheti meg a kisvállalkozásokat?

A magyar szabadúszók illetve kis- és középvállalkozók tele vannak kétségekkel, kérdésekkel a TikTokról: működik ez az ő területükön? Nem válnak hiteltelenné, komolytalanná ha TikTokoznak? Virális tartalom ide vagy oda, lehet ezzel tényleg eladásokat generálni.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A Minnernél kíváncsiak voltak ezekre, ezért ahelyett, hogy kontextus nélkül milliókat hozó, marketinges Szent Grálként adnák el a TikTokot, a magyar vállalkozók leggyakoribb kétségeit, kételyeit vitaformában válaszolták meg. 

Nem csak a fiataloké a TikTok

Ideje elfelejteni azt a sztereotípiát, hogy a TikTok a táncoló tinik gyűjtőhelye. Először is nem érdemes tartani a fiataloktól: mint a többi közösségi média oldalon, a TikTokon is ők voltak az early adopterek akik elsőként kapták fel az alkalmazást és tették népszerűvé, bevonzva a többi felhasználót. A fiatal userek a jelzői annak, hogy valami még felívelőben van, trendi. A fiatalság pedig nem jelenti, hogy nincs vásárlóereje, vagy nem költ a platformon!

Másrészt, a kijelentés 2022 vége felé már nem is helytálló:

“Míg ez 2-3 éve igaz volt, mára a TikTok felhasználók 50 százaléka 30 évnél idősebb, a 18 év alattiak pedig csak a felhasználók 30 százalékát teszik ki.” - mondta Márton Viktor, TikTok tanácsadó, a MinnerAkadémia TikTok oktatója.

Direkt sales helyett a márkaépítésé a főszerep

Vannak olyan sztorik, hogy egy kisvállalkozás vagy kézműves webshopját kifosztották egy virális videó után. De ne ez legyen a célod a TikTok profiloddal! A márkád TikTok fiókja sok potenciális vásárlóval az első kapcsolódási pont lesz.

“Minden videókedvelés, komment, vagy követés egy mikromomentum, amivel egyre jobban elköteleződik feléd egy felhasználó, lépéseket tesz a vásárlói döntési útvonalon - emlékeztetett Mándó Milán, a Minner.hu alapítója.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo