A TikTok mentheti meg a kisvállalkozásokat?

A magyar szabadúszók illetve kis- és középvállalkozók tele vannak kétségekkel, kérdésekkel a TikTokról: működik ez az ő területükön? Nem válnak hiteltelenné, komolytalanná ha TikTokoznak? Virális tartalom ide vagy oda, lehet ezzel tényleg eladásokat generálni.

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Minnernél kíváncsiak voltak ezekre, ezért ahelyett, hogy kontextus nélkül milliókat hozó, marketinges Szent Grálként adnák el a TikTokot, a magyar vállalkozók leggyakoribb kétségeit, kételyeit vitaformában válaszolták meg. 

Nem csak a fiataloké a TikTok

Ideje elfelejteni azt a sztereotípiát, hogy a TikTok a táncoló tinik gyűjtőhelye. Először is nem érdemes tartani a fiataloktól: mint a többi közösségi média oldalon, a TikTokon is ők voltak az early adopterek akik elsőként kapták fel az alkalmazást és tették népszerűvé, bevonzva a többi felhasználót. A fiatal userek a jelzői annak, hogy valami még felívelőben van, trendi. A fiatalság pedig nem jelenti, hogy nincs vásárlóereje, vagy nem költ a platformon!

Másrészt, a kijelentés 2022 vége felé már nem is helytálló:

“Míg ez 2-3 éve igaz volt, mára a TikTok felhasználók 50 százaléka 30 évnél idősebb, a 18 év alattiak pedig csak a felhasználók 30 százalékát teszik ki.” - mondta Márton Viktor, TikTok tanácsadó, a MinnerAkadémia TikTok oktatója.

Direkt sales helyett a márkaépítésé a főszerep

Vannak olyan sztorik, hogy egy kisvállalkozás vagy kézműves webshopját kifosztották egy virális videó után. De ne ez legyen a célod a TikTok profiloddal! A márkád TikTok fiókja sok potenciális vásárlóval az első kapcsolódási pont lesz.

“Minden videókedvelés, komment, vagy követés egy mikromomentum, amivel egyre jobban elköteleződik feléd egy felhasználó, lépéseket tesz a vásárlói döntési útvonalon - emlékeztetett Mándó Milán, a Minner.hu alapítója.

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo