A TikTok mentheti meg a kisvállalkozásokat?

A magyar szabadúszók illetve kis- és középvállalkozók tele vannak kétségekkel, kérdésekkel a TikTokról: működik ez az ő területükön? Nem válnak hiteltelenné, komolytalanná ha TikTokoznak? Virális tartalom ide vagy oda, lehet ezzel tényleg eladásokat generálni.

A Minnernél kíváncsiak voltak ezekre, ezért ahelyett, hogy kontextus nélkül milliókat hozó, marketinges Szent Grálként adnák el a TikTokot, a magyar vállalkozók leggyakoribb kétségeit, kételyeit vitaformában válaszolták meg. 

Nem csak a fiataloké a TikTok

Ideje elfelejteni azt a sztereotípiát, hogy a TikTok a táncoló tinik gyűjtőhelye. Először is nem érdemes tartani a fiataloktól: mint a többi közösségi média oldalon, a TikTokon is ők voltak az early adopterek akik elsőként kapták fel az alkalmazást és tették népszerűvé, bevonzva a többi felhasználót. A fiatal userek a jelzői annak, hogy valami még felívelőben van, trendi. A fiatalság pedig nem jelenti, hogy nincs vásárlóereje, vagy nem költ a platformon!

Másrészt, a kijelentés 2022 vége felé már nem is helytálló:

“Míg ez 2-3 éve igaz volt, mára a TikTok felhasználók 50 százaléka 30 évnél idősebb, a 18 év alattiak pedig csak a felhasználók 30 százalékát teszik ki.” - mondta Márton Viktor, TikTok tanácsadó, a MinnerAkadémia TikTok oktatója.

Direkt sales helyett a márkaépítésé a főszerep

Vannak olyan sztorik, hogy egy kisvállalkozás vagy kézműves webshopját kifosztották egy virális videó után. De ne ez legyen a célod a TikTok profiloddal! A márkád TikTok fiókja sok potenciális vásárlóval az első kapcsolódási pont lesz.

“Minden videókedvelés, komment, vagy követés egy mikromomentum, amivel egyre jobban elköteleződik feléd egy felhasználó, lépéseket tesz a vásárlói döntési útvonalon - emlékeztetett Mándó Milán, a Minner.hu alapítója.

Véleményvezér

Pert nyert Hadházy Ákos az állam ellen

Pert nyert Hadházy Ákos az állam ellen 

A független képviselő különös módon, de úgy tűnik egyedül több borsot tör Orbán Viktor orra alá, mint az egész ellenzék együttvéve.
Nincs pénze a gazdáknak, csak féláron veszik tőlük a búzát és a kukoricát

Nincs pénze a gazdáknak, csak féláron veszik tőlük a búzát és a kukoricát 

Úgy tűnik az idén egyedül a repcetermelők számíthatnak nyereségre.
A magyarok spórolása miatt nem teljesülnek a tervezett áfa bevételek

A magyarok spórolása miatt nem teljesülnek a tervezett áfa bevételek 

A megszorítások, extraadók ellenére továbbra is sok helyen lyukas a költségvetés. A tervezett áfa bevételek és a valóság között szakadék tátong.
Már a románok után kullogunk, ha megnézzük mennyit költünk az üzletekben

Már a románok után kullogunk, ha megnézzük mennyit költünk az üzletekben 

Már nominálisan is kevesebbet tud költeni egy magyar polgár a boltokban, mint egy román. Ráadásul a magyar a pénzéért még kevesebbet is kap a hipermagas itthoni áfa miatt.
A bíróság szerint ellopta ugyan a közmunkások bérének a felét, de azért maradhat polgármester

A bíróság szerint ellopta ugyan a közmunkások bérének a felét, de azért maradhat polgármester 

Bízzuk nyugodtan kecskére a káposztát, ez a magyar jogállamiság legújabb mérföldköve.
Lebukott a magyar sajtmaffia

Lebukott a magyar sajtmaffia 

Az Agrárközgazdasági Intézet munkatársai vették a fáradtságot és összehasonlították a magyar és a nyugati sajtárakat. Aztán tátva maradt a szájuk.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo