A személyes kapcsolat még mindig mindennél többet ér
Az online platformok széleskörű marketingeszközei egyre nagyobb tért nyernek az üzleti életben, a hosszú távú elköteleződéseket mégis inkább a közvetlen személyes kapcsolatok hozzák. Éppen ezért ajánlatos részt venni szakmai programokon és kiállításokon, hiszen itt lehetőség nyílik szemtől-szembe megismerni partnereket, megrendelőket és befektetőket is.
Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!
Mi, az OC Bau-nál több évtizedes tapasztalattal a hátunk mögött, biztos szakmai tudással rendelkezünk, és olyan tippeket tudunk adni a megrendelőknek, melyek garantáltan előnyére válnak. A standok építése közben előfordulhatnak olyan problémák, melyeket a helyszínen kell orvosolni, gyorsan és szakszerűen. Ezért van jelen egy projektvezető, akihez a megrendelő bátran fordulhat, ha változtatást szeretne.
Hazai és nemzetközi kiállításokon is részt veszünk, csapataink most is Madridban, Frankfurtban és Budapesten vannak, másik részük pedig útban Zürich felé. Megrendelőink is roppant sok országból érkeznek. Főként európai megkereséseink vannak, ám Ázsiából, a Közel-Keletről és Dél-Amerikából is kapunk felkéréseket, így sosem unatkozunk!
Egy kiállítás sikeressége nagymértékben a stand látványán, elhelyezkedésén és szemrevalóságán múlik. Összegyűjtöttünk néhány fontos dolgot, amely egy standdal való megjelenésnél biztos sikerhez vezet.
Pontosan fogalmazd meg, hogy mi a célod a kiállításon való részvétellel!
Meglévő partnerekkel szeretnél kapcsolatokat ápolni, új termékeidet szeretnéd bemutatni és árulni vagy új partnereket szeretnél szerezni? Döntsd el, melyik irányba haladnál és ennek megfelelően alakítsd ki standodat, hogy a maximumot hozd ki a kiállításból!
Tervezd meg alaposan!
Miután pontosan meghatároztad, hogy mik a céljaid, annak megfelelően válaszd ki azt a dizájnt, ami a legjobban segíti a célok megvalósulását. Attól függően, hogy üzleti tárgyalásokra, termékbemutatóra vagy új üzleti partnerekre szeretnél hangsúlyt fektetni, változik a stand elhelyezkedése, mérete és felosztása is.
Vonzd a tekinteteket!
Rengeteg kiállítóval találkozik az ember, éppen ezért fontos egy olyan dizájnt választani, mely odavonzza a tekintetet. Ez lehet egy jól kialakított belső tér hívogató fotelekkel, látványos grafikai elemek és természetesen a barátságos hostok és hostessek is pozitív benyomást keltenek a közönségben.
Csalogató reklámajándékok
Kedves gesztus egy kis aprósággal meginvitálni az érdeklődőket, melyről a későbbiekben eszükbe jut a cég (táska, mágnes, stb.)
Mérd fel a kompetenciád!
Ha tematikus kiállításon veszel részt, nagy valószínűséggel találkozol versenytársaiddal. Érdemes utána járni, hogy korábbi kiállításokon milyen arculattal jelentek meg, mik azok a trükkök, amik működtek náluk és mik azok, amik nem.
Utánkövetés
1-2 nappal a kiállítás után vedd fel a kapcsolatot az új ügyfelekkel, látogatókkal!
Kápráztass el interaktivitással!
Tabletek, érintőképernyők, 3D szemüvegek és megannyi más lehetőség tárul a kiállítók elé, ami aktívan bevonzhatja a közönséget és megismertetheti termékét, szolgáltatását a nagyvilággal.
A közösségi média a barátod!
Ha jelen leszel egy kiállításon, tedd közzé weboldaladon és közösségi oldalakon is! Hívd meg ismerőseidet, partnereidet, így hirdetve vállalkozásodat.