A személyes kapcsolat még mindig mindennél többet ér

Az online platformok széleskörű marketingeszközei egyre nagyobb tért nyernek az üzleti életben, a hosszú távú elköteleződéseket mégis inkább a közvetlen személyes kapcsolatok hozzák. Éppen ezért ajánlatos részt venni szakmai programokon és kiállításokon, hiszen itt lehetőség nyílik szemtől-szembe megismerni partnereket, megrendelőket és befektetőket is.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Mi, az OC Bau-nál több évtizedes tapasztalattal a hátunk mögött, biztos szakmai tudással rendelkezünk, és olyan tippeket tudunk adni a megrendelőknek, melyek garantáltan előnyére válnak. A standok építése közben előfordulhatnak olyan problémák, melyeket a helyszínen kell orvosolni, gyorsan és szakszerűen. Ezért van jelen egy projektvezető, akihez a megrendelő bátran fordulhat, ha változtatást szeretne.

Hazai és nemzetközi kiállításokon is részt veszünk, csapataink most is Madridban, Frankfurtban és Budapesten vannak, másik részük pedig útban Zürich felé. Megrendelőink is roppant sok országból érkeznek. Főként európai megkereséseink vannak, ám Ázsiából, a Közel-Keletről és Dél-Amerikából is kapunk felkéréseket, így sosem unatkozunk!

Egy kiállítás sikeressége nagymértékben a stand látványán, elhelyezkedésén és szemrevalóságán múlik. Összegyűjtöttünk néhány fontos dolgot, amely egy standdal való megjelenésnél biztos sikerhez vezet.

  1. Pontosan fogalmazd meg, hogy mi a célod a kiállításon való részvétellel!
Meglévő partnerekkel szeretnél kapcsolatokat ápolni, új termékeidet szeretnéd bemutatni és árulni vagy új partnereket szeretnél szerezni? Döntsd el, melyik irányba haladnál és ennek megfelelően alakítsd ki standodat, hogy a maximumot hozd ki a kiállításból!
  1. Tervezd meg alaposan!
Miután pontosan meghatároztad, hogy mik a céljaid, annak megfelelően válaszd ki azt a dizájnt, ami a legjobban segíti a célok megvalósulását. Attól függően, hogy üzleti tárgyalásokra, termékbemutatóra vagy új üzleti partnerekre szeretnél hangsúlyt fektetni, változik a stand elhelyezkedése, mérete és felosztása is.
  1. Vonzd a tekinteteket!
Rengeteg kiállítóval találkozik az ember, éppen ezért fontos egy olyan dizájnt választani, mely odavonzza a tekintetet. Ez lehet egy jól kialakított belső tér hívogató fotelekkel, látványos grafikai elemek és természetesen a barátságos hostok és hostessek is pozitív benyomást keltenek a közönségben.
  1. Csalogató reklámajándékok
Kedves gesztus egy kis aprósággal meginvitálni az érdeklődőket, melyről a későbbiekben eszükbe jut a cég (táska, mágnes, stb.)
  1. Mérd fel a kompetenciád!
Ha tematikus kiállításon veszel részt, nagy valószínűséggel találkozol versenytársaiddal. Érdemes utána járni, hogy korábbi kiállításokon milyen arculattal jelentek meg, mik azok a trükkök, amik működtek náluk és mik azok, amik nem.
  1. Utánkövetés
1-2 nappal a kiállítás után vedd fel a kapcsolatot az új ügyfelekkel, látogatókkal!
  1. Kápráztass el interaktivitással!
Tabletek, érintőképernyők, 3D szemüvegek és megannyi más lehetőség tárul a kiállítók elé, ami aktívan bevonzhatja a közönséget és megismertetheti termékét, szolgáltatását a nagyvilággal.
  1. A közösségi média a barátod!
Ha jelen leszel egy kiállításon, tedd közzé weboldaladon és közösségi oldalakon is! Hívd meg ismerőseidet, partnereidet, így hirdetve vállalkozásodat.
Bűn kihagyni
Óriási lehetőséget mulaszt el az a vállalkozó, aki úgy akar külföldi piacokat szerezni, hogy eszébe sem jut részt venni egy-egy nagyobb nemzetközi bemutatkozáson. Erre hívja fel a figyelmet a Deutsche Messe magyarországi képviseletének vezetője, Wolf Erik. A Messe Düsseldorf és a Messe Frankfurt képviseletvezetője, Máté Szilvia úgy látja, egyre több magyar kkv felismeri a nemzetközi megjelenés jelentőségét, de való igaz, még mindig kevesen vannak.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo