A magyar eladók a legboldogabbak

Magyarországon végzik a legnagyobb örömmel munkájukat az értékesítéssel foglalkozó, illetve a szolgáltató iparban dolgozó munkavállalók Európában, a második és harmadik helyet Lengyelország és Litvánia szerezte meg – derül ki egy friss kutatásból.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

A világ legnagyobb próbavásárlásokkal foglalkozó cégeket tömörítő szervezete (Mystery Shopping Providers Association - MSPA) tette közzé a 2016 első negyedévére vonatkozó Net Happiness felmérés adatait. A kutatás azt vizsgálja, mennyire szolgálja ki örömmel a munkatárs a vásárlót. A legjobb eredményt idén Magyarország érte el 60 ponttal, mögöttünk a lengyelek és litvánok végeztek 55 ás 51 ponttal. Az eredmények azonban egész Európában pozitív tartományban vannak. (Ugyanakkor a magyar boltokban hiánycikk a mosoly.)

Szuperképesség, ami neked is van!
A mosoly megszépít és boldoggá tesz, oldja a feszültséget egyenesen, szuperképesség Ron Gutman amerikai kutató szerint, amellyel mindenki rendelkezik, és boldogabbá teheti vele magát és a világot.
Az egyes ágazatokat vizsgálva az egészségmegőrző és szépségápolási (Health & Beauty) szektorban voltak a legboldogabbak a munkavállalók Európa szerte az év első negyedévében (64 pont), de nem sokkal lemaradva a pénzügyi szektor (53 pont) és a szabadidő ágazat (51 pont) is az élen végzett.

„Kutatásainkból pontosan tudjuk, hogy a vásárlói élményt rendkívüli mértékben befolyásolja az eladó viselkedése, többek között az, hogy örömmel szolgálja-e ki a vevőt. A Net Happiness Score mérés az egyike azoknak a programoknak, melyen keresztül egész Európában népszerűsítjük a mystery shopping (próbavásárlás) módszer, management eszköz értékét, és ezen keresztül az MSPA tagvállalatokat.” – hangsúlyozta Mózes István, a ClientFirst Consulting ügyvezetője, az MSPA Europe Igazgatóságának tagja.

Több százmilliárd múlik egy élményen
A magyar fogyasztók 26%-a hajlandó akár 10%-kal is többet fizetni a termékekért vagy szolgáltatásokért, ha egyúttal kimagasló ügyfélélményt kap – derül ki a Develor kutatásából. A vállalatvezetők szerint a bevételük 21,2%-át bukhatják azok a cégek, amelyek nem foglalkoznak ezzel.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo