A cég pénteki közlése szerint nettó árbevétele 6 százalékkal, 60,9 milliárd koronára (1 svéd korona=32,198 forint) nőtt éves szinten, elmaradt az elemzői várakozások átlagában szerepelt 63,5 milliárd koronától.
Az oroszországi, fehéroroszországi és ukrajnai tevékenységet leszámítva a H&M eladásai svéd koronában mérve 8 százalékkal nőttek. Az orosz üzletek a tavalyi harmadik negyedév egy részében átmenetileg még nyitva voltak, de azóta bezártak.
A H&M részvényára idén eddig 53 százalékkal erősödött az eladások növekedésére és a tavaly bejelentett költségcsökkentések hatására, de az ágazatbeli nagy rivális Zara-tulajdonos Inditex és a kínai alapítású Shein kemény versenyt diktál.
Szerdán az Inditex arról jelentett, hogy fél éves adózott eredménye 40 százalékkal nőtt.