Provokatív üzenetekkel bombázza az Uber a dugóban araszoló autósokat - közölte az MIT Technolgy Review. A mexikóvárosi dugóban araszoló sofőrök előtt jelent meg a drón-reklámflotta, kis táblákon efféle üzeneteket tolva a feltehetően dühöngő sofőrök képébe: „Te magad vezetsz? – és néhány spanyol nyelvű szidalom – ez az, amiért nem látni a vulkánokat” – utal a szöveg a városban állandó hatalmas szmogra.
Az Uber egyébként Mexikóvárosban már most nagyobb üzletet csinál a Bloomberg adatai szerint, mint bárhol máshol a világon, a cég viszont komoly marketing offenzívába kezdett a legjobb piacain, mivel legnagyobb riválisa, a kínai Didi Chuxing miatt azon a piacon nem áll éppen jól.
Innovatív megoldás nem igaz? Úgy tűnik, nem csak a házhoz szállítást fogják átvenni a drónok hamarosan.