A feldolgozás során az általános ellenőrző funkciók megmaradnak, például a bankkivonataink könyvelése során a szolgáltatók ugyanúgy ellenőrzik a feltöltött számláink adatainak helyességét, esetleges hiányát valamint a bevételi számlák sorszámának a folytonosságát, a jogviszony kódokat. Egyeztetik velünk a nyitott vevő és szállítói tételeket, a pénztártételeket.
2. Vége az elfelejtett határidőknek
A szokásos könyvelési és bérszámfejtési munkák elvégzése után a szakemberek összeállítják bevallásainkat és (online) eljuttatják az adóhivatalnak. Minden, a cégünkkel kapcsolatos határidőről email üzenetben kapunk értesítést, így nem kell korrigálnunk és esetleg bírságot fizetnünk. Rendszeresen ellenőrzik a NAV folyószámlánkat, az elmaradásokról értesítenek. Előre figyelmeztetnek a bevallási és befizetési határidőkről, kötelezettségeiről.
A havi jelentések és lekérdezések minden szükséges adatot (számlák vásárlási dátuma, jelenléti ívek, munkavállalók neve, személyes adatai) tartalmaznak a vállalkozásunkról, nem kell külön nyilvántartást vezetnünk.
4. 24 órás elérhetőség
Az online könyvelési rendszer 24 órában elérhető a hét bármely napján. Könyvelőnket és cégünk pénzügyeit bárhonnan elérhetjük.
5. Nemcsak online
A napi működéssel kapcsolatban felmerülő kérdéseinket feltehetjük az online felület üzenőfalán, emailben és munkaidőben telefonon, illetve előre egyeztetett időpontban személyesen is kereshetjük az online könyvelőiroda munkatársait.
6. Titkosított rendszer
Akárcsak az online banki szolgáltatásoknál, biztonságos, titkosított ‘https’ protokollon alapul a kommunikáció. Adataink tárolása védett szervereken történik, ahol rendszeres biztonsági mentéseket végeznek. De ezen felül a legtöbb online könyvelői irodának van könyvelői felelősségbiztosítása is.