Magyar cégek, exportra fel!

Nagy lehetőség nyílik a nemzetközi piacok felé kacsintgató magyar cégek előtt, ugyanis az Új Széchenyi Terv keretében megjelent a „Mikro-, Kis-, és Középvállalkozások piaci megjelenésének támogatása" című (GOP-2012-3.3.3 kódszámú) pályázati kiírás. A konstrukció tanácsadói tevékenységek pályázati finanszírozásával segíti hozzá a vállalkozásokat nemzetközi versenyképességük megteremtéséhez vagy növeléséhez, beleértve a lehetséges piacok felmérésének támogatását.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

Az első hazai exportpiaci társulás, az Export Kooperáció üdvözli a régóta várt pályázati forrás megnyitását, hiszen a program a külpiacokra jutást az elengedhetetlen tanácsadói tevékenységeken keresztül támogatja. A magyar cégek az eddigiekben számukra szűkösen elérhető források - így a humánerőforrás, az információszerzés, a szakmai tapasztalatcsere, és a piacfelmérések területein is igénybe vehetnek támogatást. A konstrukció célja, hogy a vállalkozások piaci megjelenéséhez és a piaci versenyben való eredményes részvételhez szükséges információhoz, vállalkozás specifikus üzleti tanácsadáshoz juttassa a vállalkozásokat - áll a társulás szerkesztőségünkbe eljuttatott közleményében.

Olvassa el a Piac & Profit gyorstalpalóját, hogyan lesz valóban pénz egy nyertes pályázatból!

Húszmillió is elnyerhető
A pályázat meghirdetésekor a támogatásra rendelkezésre álló tervezett keretösszeg 3 milliárd forint az elkövetkező szűk másfél évre. Az igényelhető vissza nem térítendő támogatás összege: minimum 3 millió forint, maximum 20 millió forint. A pályázatok benyújtása 2012. augusztus 1-jétől 2013. március 15-ig lehetséges.

„Az Export Kooperációban résztvevő tagok tapasztalatai szerint a nemzetközi terjeszkedés egyik legfőbb gátja a megfelelő piaci információk, ismeretek, kapcsolatok hiánya, illetve az „önbizalom hiány". A társulás ebben kíván a magyar vállalkozások partnere lenni, segíteni, hogy a cégek felismerjék a bennük rejlő export potenciált és merjék megragadni a külpiacokban rejlő lehetőségeket. Mindezt azonban megfontoltan, tervezetten, szervezetten és sikerre predesztináltan tegyék" - fogalmazta meg R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezető igazgatója, a Kooperáció egyik alapító tagja.

Az Export Kooperáció tagjai által nyújtott szolgáltatások a külpiacra lépés minden területét lefedik, legyen szó külföldi cégalapításról, célpiaci piackutatásról, a jogi szolgáltatásokról, fejvadászatról, vagy akár a piaci bevezetés marketingkommunikációs támogatásáról. A GOP-3.3.3 pályázat segítségével a magyar piacon már sikeresen működő, versenyképes termékkel rendelkező vállalkozások augusztus 1-től jobb eséllyel léphetnek az exportpiaci terjeszkedés útjára.

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo