Magyar cégek, exportra fel!

Nagy lehetőség nyílik a nemzetközi piacok felé kacsintgató magyar cégek előtt, ugyanis az Új Széchenyi Terv keretében megjelent a „Mikro-, Kis-, és Középvállalkozások piaci megjelenésének támogatása" című (GOP-2012-3.3.3 kódszámú) pályázati kiírás. A konstrukció tanácsadói tevékenységek pályázati finanszírozásával segíti hozzá a vállalkozásokat nemzetközi versenyképességük megteremtéséhez vagy növeléséhez, beleértve a lehetséges piacok felmérésének támogatását.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az első hazai exportpiaci társulás, az Export Kooperáció üdvözli a régóta várt pályázati forrás megnyitását, hiszen a program a külpiacokra jutást az elengedhetetlen tanácsadói tevékenységeken keresztül támogatja. A magyar cégek az eddigiekben számukra szűkösen elérhető források - így a humánerőforrás, az információszerzés, a szakmai tapasztalatcsere, és a piacfelmérések területein is igénybe vehetnek támogatást. A konstrukció célja, hogy a vállalkozások piaci megjelenéséhez és a piaci versenyben való eredményes részvételhez szükséges információhoz, vállalkozás specifikus üzleti tanácsadáshoz juttassa a vállalkozásokat - áll a társulás szerkesztőségünkbe eljuttatott közleményében.

Olvassa el a Piac & Profit gyorstalpalóját, hogyan lesz valóban pénz egy nyertes pályázatból!

Húszmillió is elnyerhető
A pályázat meghirdetésekor a támogatásra rendelkezésre álló tervezett keretösszeg 3 milliárd forint az elkövetkező szűk másfél évre. Az igényelhető vissza nem térítendő támogatás összege: minimum 3 millió forint, maximum 20 millió forint. A pályázatok benyújtása 2012. augusztus 1-jétől 2013. március 15-ig lehetséges.

„Az Export Kooperációban résztvevő tagok tapasztalatai szerint a nemzetközi terjeszkedés egyik legfőbb gátja a megfelelő piaci információk, ismeretek, kapcsolatok hiánya, illetve az „önbizalom hiány". A társulás ebben kíván a magyar vállalkozások partnere lenni, segíteni, hogy a cégek felismerjék a bennük rejlő export potenciált és merjék megragadni a külpiacokban rejlő lehetőségeket. Mindezt azonban megfontoltan, tervezetten, szervezetten és sikerre predesztináltan tegyék" - fogalmazta meg R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezető igazgatója, a Kooperáció egyik alapító tagja.

Az Export Kooperáció tagjai által nyújtott szolgáltatások a külpiacra lépés minden területét lefedik, legyen szó külföldi cégalapításról, célpiaci piackutatásról, a jogi szolgáltatásokról, fejvadászatról, vagy akár a piaci bevezetés marketingkommunikációs támogatásáról. A GOP-3.3.3 pályázat segítségével a magyar piacon már sikeresen működő, versenyképes termékkel rendelkező vállalkozások augusztus 1-től jobb eséllyel léphetnek az exportpiaci terjeszkedés útjára.

Véleményvezér

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.
Budapesten van a legtöbb orosz kém

Budapesten van a legtöbb orosz kém 

Több mint félszáz orosz kém dolgozik Magyarországon.
Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t 

Nem biztos, hogy annyira jó gondolat volt a keleti nyitás. Az USA és Európa vezeti a világgazdaságot.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo