Magyar cégek, exportra fel!

Nagy lehetőség nyílik a nemzetközi piacok felé kacsintgató magyar cégek előtt, ugyanis az Új Széchenyi Terv keretében megjelent a „Mikro-, Kis-, és Középvállalkozások piaci megjelenésének támogatása" című (GOP-2012-3.3.3 kódszámú) pályázati kiírás. A konstrukció tanácsadói tevékenységek pályázati finanszírozásával segíti hozzá a vállalkozásokat nemzetközi versenyképességük megteremtéséhez vagy növeléséhez, beleértve a lehetséges piacok felmérésének támogatását.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az első hazai exportpiaci társulás, az Export Kooperáció üdvözli a régóta várt pályázati forrás megnyitását, hiszen a program a külpiacokra jutást az elengedhetetlen tanácsadói tevékenységeken keresztül támogatja. A magyar cégek az eddigiekben számukra szűkösen elérhető források - így a humánerőforrás, az információszerzés, a szakmai tapasztalatcsere, és a piacfelmérések területein is igénybe vehetnek támogatást. A konstrukció célja, hogy a vállalkozások piaci megjelenéséhez és a piaci versenyben való eredményes részvételhez szükséges információhoz, vállalkozás specifikus üzleti tanácsadáshoz juttassa a vállalkozásokat - áll a társulás szerkesztőségünkbe eljuttatott közleményében.

Olvassa el a Piac & Profit gyorstalpalóját, hogyan lesz valóban pénz egy nyertes pályázatból!

Húszmillió is elnyerhető
A pályázat meghirdetésekor a támogatásra rendelkezésre álló tervezett keretösszeg 3 milliárd forint az elkövetkező szűk másfél évre. Az igényelhető vissza nem térítendő támogatás összege: minimum 3 millió forint, maximum 20 millió forint. A pályázatok benyújtása 2012. augusztus 1-jétől 2013. március 15-ig lehetséges.

„Az Export Kooperációban résztvevő tagok tapasztalatai szerint a nemzetközi terjeszkedés egyik legfőbb gátja a megfelelő piaci információk, ismeretek, kapcsolatok hiánya, illetve az „önbizalom hiány". A társulás ebben kíván a magyar vállalkozások partnere lenni, segíteni, hogy a cégek felismerjék a bennük rejlő export potenciált és merjék megragadni a külpiacokban rejlő lehetőségeket. Mindezt azonban megfontoltan, tervezetten, szervezetten és sikerre predesztináltan tegyék" - fogalmazta meg R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezető igazgatója, a Kooperáció egyik alapító tagja.

Az Export Kooperáció tagjai által nyújtott szolgáltatások a külpiacra lépés minden területét lefedik, legyen szó külföldi cégalapításról, célpiaci piackutatásról, a jogi szolgáltatásokról, fejvadászatról, vagy akár a piaci bevezetés marketingkommunikációs támogatásáról. A GOP-3.3.3 pályázat segítségével a magyar piacon már sikeresen működő, versenyképes termékkel rendelkező vállalkozások augusztus 1-től jobb eséllyel léphetnek az exportpiaci terjeszkedés útjára.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo