Válságban segít az apróhirdetés?

Az amerikai apróhirdetési weboldalak látogatottsága 84 százalékkal emelkedett 2009. februárban az előző évi adatokhoz képest - derült ki a Hitwise online kutatócég felméréséből.

Az apróhirdetési portálok hónapról hónapra több látogatót vonzottak, 2008. december és 2009. február között 28 százalékkal nőtt a látogatottságuk.

Az amerikai fogyasztók a gazdasági válság elmélyülésével egyre inkább az apróhirdetések felé fordulnak, hogy eladják személyes tárgyaikat - közölte Heather Dougherty, a Hitwise kutatási igazgatója. Majd hozzátette: jelenleg a válságnak köszönhető a növekedés, azonban az elégedett vevők újra a netet vehetik igénybe egyéb vásárlásaik alkalmával.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo