Válságban segít az apróhirdetés?

Az amerikai apróhirdetési weboldalak látogatottsága 84 százalékkal emelkedett 2009. februárban az előző évi adatokhoz képest - derült ki a Hitwise online kutatócég felméréséből.

Az apróhirdetési portálok hónapról hónapra több látogatót vonzottak, 2008. december és 2009. február között 28 százalékkal nőtt a látogatottságuk.

Az amerikai fogyasztók a gazdasági válság elmélyülésével egyre inkább az apróhirdetések felé fordulnak, hogy eladják személyes tárgyaikat - közölte Heather Dougherty, a Hitwise kutatási igazgatója. Majd hozzátette: jelenleg a válságnak köszönhető a növekedés, azonban az elégedett vevők újra a netet vehetik igénybe egyéb vásárlásaik alkalmával.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo