A T-Online Magyarország Rt. 2005-ben 37%-os árbevétel-növekedés mellett a 2004. évi 19,9 milliárd forinttal szemben 27,3 milliárd forint bevételt ért el. 2005-ben a vállalat internet-előfizetőinek száma 24%-os növekedés mellett elérte a 329 ezret, piaci részesedése mind a szélessávú internet-elérések, mind a betárcsázós elérések terén 42% volt, amellyel egyértelműen piacvezető pozíciót tudhat magáénak.
A növekvő forgalomhoz nagyban hozzájárult a szélessávú net - ezen belül elsősorban az ADSL - népszerűsítését célzó program, amelynek révén az évközben folyamatosan megemelt tervszámokat is túlteljesítve a T-Online ADSL csomagok száma 60 %-kal - 118 ezerről 190 ezerre nőtt. Ez önmagában 71 %-os növekedés mellett 18 milliárd forintos bevételt eredményezett. A T-Online eredményességét az internetpiac fejlődése is erőteljesen befolyásolta.
2005-ben a felhasználók száma dinamikusan növekedett, a penetráció a 14 év feletti lakosság körében 7%-ot emelkedve elérte a 33%-ot, és a háztartások 19%-a rendelkezik már valamilyen internet-eléréssel, 13%-uk szélessávú hozzáféréssel. 2005-ben Magyarországon a szélessávú internet-elérések száma megközelítette a 600 ezret, aránya pedig az összes hazai internet-előfizetésen belül már 64%.
A szélessávú hozzáférések terjedés az világháló nyújtotta lehetőségek jobb kihasználását teszi lehetővé: egyre több tapasztalt felhasználó figyelme fordul a szélessávú szolgáltatások és tartalmak felé. A piaci adatok jól mutatják, hogy egyre több háztartás hagy fel keskenysávú internetezéssel és vált át a modern technológiák - ADSL, kábelnet - valamelyikére