Sok kis cégnek van lakossági előfizetése

A BellResearch 2008-as Magyar Infokommunikációs Jelentése szerint a legalább egy fős hazai társas vállalkozások 63%-a rendelkezik valamilyen közvetlen (az adott vállalkozás nevén lévő) üzleti mobiltelefon-előfizetéssel, a vállalatok további 27%-a pedig kizárólag lakossági mobil-előfizetést vesz igénybe üzleti célra. Ez utóbbi elsősorban annak köszönhető, hogy a néhány főt foglalkoztató vállalatoknál az üzleti és magánjellegő telefonhasználat sok esetben nem különül el élesen egymástól.

Minél kisebb egy cég, annál inkább előfordul, hogy üzleti célra magán-előfizetést vesz igénybe. Nagyvállalatok korében üzleti előfizetés használata csaknem 100%-os, a kis- es középvállalati szegmensben is igen magas ez az arany (94-96%), addig a mikro-vállalatok mindössze alig háromötöde (58%) használ a vállalkozás nevén levő üzleti SIM kártyát.

A Pannon tapasztalata szerint a mikrovállalatok számos egyedi sajátossággal rendelkeznek, amivel nagyobb társaik nem: a függetlenség, valamint ezzel együtt az anyagi biztonság iránti igény, a magánélet és a vállalkozás szoros összefonódása csupán néhány ezek közül. Amiben azonban hasonlítanak a nagyobb méretű vállalatokra, az a céltudatosság es a siker-orientáltság, valamint a folyamatos elérhetőség, illetve a költségek racionalizálása iránti igény. Mivel egyre több munkatárs rendelkezik céges készültekkel, a kisvállalkozásoknál is egyre szélesebb körben fogalmazódik meg a mobilköltségek racionalizálása iránti igény.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo