Sok kis cégnek van lakossági előfizetése

A BellResearch 2008-as Magyar Infokommunikációs Jelentése szerint a legalább egy fős hazai társas vállalkozások 63%-a rendelkezik valamilyen közvetlen (az adott vállalkozás nevén lévő) üzleti mobiltelefon-előfizetéssel, a vállalatok további 27%-a pedig kizárólag lakossági mobil-előfizetést vesz igénybe üzleti célra. Ez utóbbi elsősorban annak köszönhető, hogy a néhány főt foglalkoztató vállalatoknál az üzleti és magánjellegő telefonhasználat sok esetben nem különül el élesen egymástól.

Minél kisebb egy cég, annál inkább előfordul, hogy üzleti célra magán-előfizetést vesz igénybe. Nagyvállalatok korében üzleti előfizetés használata csaknem 100%-os, a kis- es középvállalati szegmensben is igen magas ez az arany (94-96%), addig a mikro-vállalatok mindössze alig háromötöde (58%) használ a vállalkozás nevén levő üzleti SIM kártyát.

A Pannon tapasztalata szerint a mikrovállalatok számos egyedi sajátossággal rendelkeznek, amivel nagyobb társaik nem: a függetlenség, valamint ezzel együtt az anyagi biztonság iránti igény, a magánélet és a vállalkozás szoros összefonódása csupán néhány ezek közül. Amiben azonban hasonlítanak a nagyobb méretű vállalatokra, az a céltudatosság es a siker-orientáltság, valamint a folyamatos elérhetőség, illetve a költségek racionalizálása iránti igény. Mivel egyre több munkatárs rendelkezik céges készültekkel, a kisvállalkozásoknál is egyre szélesebb körben fogalmazódik meg a mobilköltségek racionalizálása iránti igény.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo