Minél kisebb egy cég, annál inkább előfordul, hogy üzleti célra magán-előfizetést vesz igénybe. Nagyvállalatok korében üzleti előfizetés használata csaknem 100%-os, a kis- es középvállalati szegmensben is igen magas ez az arany (94-96%), addig a mikro-vállalatok mindössze alig háromötöde (58%) használ a vállalkozás nevén levő üzleti SIM kártyát.
A Pannon tapasztalata szerint a mikrovállalatok számos egyedi sajátossággal rendelkeznek, amivel nagyobb társaik nem: a függetlenség, valamint ezzel együtt az anyagi biztonság iránti igény, a magánélet és a vállalkozás szoros összefonódása csupán néhány ezek közül. Amiben azonban hasonlítanak a nagyobb méretű vállalatokra, az a céltudatosság es a siker-orientáltság, valamint a folyamatos elérhetőség, illetve a költségek racionalizálása iránti igény. Mivel egyre több munkatárs rendelkezik céges készültekkel, a kisvállalkozásoknál is egyre szélesebb körben fogalmazódik meg a mobilköltségek racionalizálása iránti igény.