Német szoftvergyártói szövetség a nagyobb hatékonyságért

A vezető német ECM gyártók közül heten megalakították az ECM-Allianz Deutschland GmbH szövetséget Berlinben. Az érdekszövetség közös kampányt indít, „A hatékonyság egyszerű" címmel. A kezdeményezéssel a szövetség tudatosítani szeretné a vállalati tartalomkezelő (ECM) szoftverek jelentőségét, és rámutatni ezek stratégiai fontosságára valamennyi ágazatban.

A szövetség tagjai: a d.velop, az EASY SOFTWARE, az ELO Digital Office, az OPTIMAL SYSTEMS, a SAPERION, a SER Solutions Deutschland és a windream. Ma minden ötödik munkaállomáson ezen cégek valamelyikének a szoftvereit használják. Ugyanakkor még bőségesen rejlik lehetőség az ECM piacon: a Gartner előrejelzése szerint az európai, közel-keleti és afrikai térségben 2 milliárd dolláros forgalmi potenciál várható 2012-ig, az éves növekedés pedig 12,6 %-os.

Az egymástól független gyártók a közös kezdeményezésben azért dolgoznak, hogy az ECM rendszereket, mint a cégek eredményességének szempontjából létfontosságú alkalmazásokat ismertessék el, és megmutassák, hogyan lehet ezen alkalmazások előnyeit még jobban kihasználni.

A felgyorsuló üzleti folyamatokban és az egyre erősödő versenyben az információk mennyisége is egyre nő. A hatékonyság egyszerű elnevezésű kampánnyal a résztvevők szeretnének rámutatni az ECM szoftverek erősségeire: a gazdaságosságra, a gyorsaságra, a munka megkönnyítésére, a minőségre és az átláthatóságra.

Az ECM-Allianz arra törekszik, hogy az ECM rendszerek használatában rejlő optimalizálási lehetőségeket hasonló jelentőséggel kezeljék, mint a már elismert ERP szoftverek által nyújtott szolgáltatásokat.

További információkat az ECM-Allianzról és a kampányról itt talál.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo