Nem kell többet aggódni, hogy nem tud hívni a gyerek

Nem kell többet aggódniuk a szülőknek amiatt, hogy a gyerekük nem tudja felhívni őket, amikor nincs pénz a kártyája egyenlegén: a Telenor augusztus 24-től eltörli a Családi Csomag szolgáltatás havidíját kártyás ügyfelei számára. Ezzel a csomaggal azontúl, hogy hívócsoportba tartozó tagok 0 forintos percdíjjal beszélgethetnek egymással, a gyerekek akkor is mindig fel tudják hívni a szüleiket, amikor már lebeszélték a pénzt a kártyájukról.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az őszi iskolakezdés idején sok szülőben felmerül a gondolat, hogy amennyiben még nincs neki, megvegyék az első mobiltelefont és hozzá valamilyen előfizetést a gyereküknek. A Telenor és a Hoffmann Research International közös kutatásából kiderül: a szülők általában akkor vesznek mobilt a gyerekeiknek, amikor először „elengedik a kezüket", azaz például elkezdenek egyedül iskolába járni, vagy huzamosabb ideig vannak távol szüleiktől. A szülők számára ilyenkor megnyugtató, ha tudják, hogy minden rendben van a gyerekükkel, és bármilyen baj esetén el tudja őket érni.

A kutatás arra is rámutat, hogy a fiataloknak leggyakrabban kártyás előfizetést vásárolnak a szülők. Kisebb és nagyobb gyerekek, sőt tinédzserek is hajlamosak rá, hogy a feltöltött összeget hamar lebeszéljék, a szülők pedig aggódnak, hogy pont akkor nem tudja felhívni őket a gyerek, amikor az fontos lenne.

„Háromgyerekes családapaként magam is tisztában vagyok azzal, milyen érzés, amikor a szülők nem tudnak semmit a gyermekükről és aggódnak érte. Számomra nagyon fontos, hogy a gyerekeim bármikor fel tudjanak hívni, amikor szükségük van rám. A Telenor tudja, hogy mi fontos a családoknak, ezért döntöttünk úgy, hogy eltöröljük a Családi Csomag havidíját kártyás ügyfelek számára. A Telenor egyik célja, hogy szolgáltatásaival a családok életét kényelmesebbé tegye." - nyilatkozta Ketil Sandvand, a Telenor Magyarország marketingigazgatója.

 

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo