Mire kíváncsiak 55 millióan?

Tévénézők milliói inkább illegális fájlcserélő szolgáltatásokon keresztül érik el a kedvenc sorozataik nem hivatalos példányait, derült ki egy vizsgálatból.

Idén az amerikai Heroes sorozat bizonyult a legnépszerűbbnek a fájlcserélők között, derült ki a Big Champagne kutatócég jelentéséből. Körülbelül 55 millióan töltötték le a sorozatot, a második helyen végzett Lost 51 millió letöltést ért el. A filmek közül első helyen a Watchmen végzett, amit a Benjamin Button különös élete követett. A vezető torrentoldalak látogatottsága megduplázódott az elmúlt évben, és a filmek és sorozatok aránya egyre nagyobb.

"Ez a kalózkodás társadalmilag teljesen elfogadott formája, és a tévé előtt töltött időt váltja ki" - mondta el Eric Garland, a kutatócég vezetője. Az első 10 helyen végzet tévéprogram amerikai volt. A számokból kiderült, hogy gyakran a sorozatok rajongói nem tudják kivárni az adott epizód hazai megjelenését, és ezért töltik le akár az 1-2 hetes csúszás miatt is, írta meg a BBC.

Véleményvezér

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában 

A kormány által meghirdetett munkaalapú gazdaság önmagában kevés a felzárkózáshoz.
Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo