Kilenc évesen minden második német gyereknek van mobiltelefonja, 13 éves korukra már 92 százalékuknak. Tévézés rádiózás, lapolvasás helyett egyre többen streaming és videó-szolgáltatásokat használnak.
Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!
Országos felmérés szerint a digitális eszközök használata a kicsiknél hat éves korban kezd elterjedni és az évek során egyre behatóbb. Míg az óvodáskorúak még hallgatnak mesét, zenét cd-ről, az iskolások ehhez és már tartalmakhoz már mobiljukat vagy tabletjüket használják.
A 6-9 évesek túlnyomó többsége elsősorban telefonáláshoz használja mobilját és csak kevesebb, mint a felük küld azokról szöveges üzenetet, a 10-13 éveseknél már 90 százalék használja az üzenet-szolgáltatásokat.
Mindig nézzük meg, mit telepít a gyerek a telefonjára
A Fortnite fejlesztői a nyárra ígérték az androidos verziót, de a hamis változatok már elkezdtek terjedni. A tanács: ne kerüljük meg a hivatalos áruházi letöltést, és ellenőrizzük, hogy a gyerek mit telepít a telefonjára.
A tartalmak, amelyek iránt a gyerekek érdeklődnek, lényegében ugyanazok, mint a mesekönyvek korában: a lányok nagy többsége mindenekelőtt lovak és háziállatok, valamint hercegnők iránt érdeklődik, a fiúk elsősorban a sporttal, az autókkal, valamint a szuper-hősökkel kapcsolatos oldalakat keresik.
(Forrás: Die Welt)
Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.