Küldj MMS-t a Facebookra!

Új korszakába lépett a közösségi mobilkommunikáció Magyarországon: már itthon is lehet fotót küldeni MMS-ben a Facebook felületére adatforgalmi díj nélkül. A szolgáltatás minden djuice ügyfél számára egyszerűen és azonnal igénybe vehető.


 

Ami eddig csak külföldön volt lehetséges, az a djuice jóvoltából mostantól itthon is elérhető: 2009. augusztus 1-jétől minden djuice-os ügyfél küldhet fotót a mobiljáról a facebook.com felületére hálózaton belüli MMS áráért. A világ jelenleg elsőszámú közösségi oldala, az egyesült államokbeli facebook.com 2004-ben indult, akkor még zárt egyetemi hálózatként. A portált 2006-ban nyitották meg a nagyközönség előtt, azóta megállíthatatlanul növekszik.

„A djuice azért lépett együttműködésre a világ legnagyobb közösségi oldalával, a facebook.com-mal, hogy ez a képmegosztási lehetőség minden djuice-os számára elérhető legyen mobilinternet kapcsolat és adatforgalmi díj fizetése nélkül. Ez nem csak egy technológiai platform itthoni bevezetése, hanem egy új, instant élménymegosztási mód" - mondja Czirják Eszter, a djuice brand menedzsere.


A mobiltelefonnal készített, és onnan MMS-ben feltöltött képek a szolgáltatás segítségével a felhasználó Facebook- profiljában, a 'Mobil feltöltések' albumban jelennek meg. A fotók a  06/20-20-20000 telefonszámra, vagy a [email protected] e-mail címre küldhetők el. Az első alkalommal küldött MMS regisztrációs célt szolgál: a válasz üzenetben kapott kód a www.facebook.com/mobile oldalon történő visszaigazolását követően használható a szolgáltatás.

Az élmények megosztására nincs is jobb időszak a nyárnál. Ezt a djuice idén egy online közösségi játékkal teszi még izgalmasabbá. Augusztus 1-jétől a 'Ki a nyarabb?' Facebook alkalmazásban bárki pályázhat nyári fotójával értékes nyereményekért. A pályázott MMS fotókra a közösség tagjai adhatnak le szavazatot aszerint, hogy melyik fotóban érzik igazán a nyár és a kikapcsolódás élményét. A legtöbb pontot elért öt felhasználó részesül díjazásban.

Mindezen túl az MMS szolgáltatást a djuice néhány feketeöves bloggerrel is teszteli, akik mobilról beküldött képeikkel szintén részt vesznek a képmegosztásban. A szolgáltatás egyszerűsége és közösségi jellege révén az évszak slágerévé válhat a nyaraló és fesztiválozó fiatalok körében, hiszen itthon még soha nem volt ennyire egyszerű a különleges nyári pillanatok megosztása a Facebook-on.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo