Küldj MMS-t a Facebookra!

Új korszakába lépett a közösségi mobilkommunikáció Magyarországon: már itthon is lehet fotót küldeni MMS-ben a Facebook felületére adatforgalmi díj nélkül. A szolgáltatás minden djuice ügyfél számára egyszerűen és azonnal igénybe vehető.


 

Ami eddig csak külföldön volt lehetséges, az a djuice jóvoltából mostantól itthon is elérhető: 2009. augusztus 1-jétől minden djuice-os ügyfél küldhet fotót a mobiljáról a facebook.com felületére hálózaton belüli MMS áráért. A világ jelenleg elsőszámú közösségi oldala, az egyesült államokbeli facebook.com 2004-ben indult, akkor még zárt egyetemi hálózatként. A portált 2006-ban nyitották meg a nagyközönség előtt, azóta megállíthatatlanul növekszik.

„A djuice azért lépett együttműködésre a világ legnagyobb közösségi oldalával, a facebook.com-mal, hogy ez a képmegosztási lehetőség minden djuice-os számára elérhető legyen mobilinternet kapcsolat és adatforgalmi díj fizetése nélkül. Ez nem csak egy technológiai platform itthoni bevezetése, hanem egy új, instant élménymegosztási mód" - mondja Czirják Eszter, a djuice brand menedzsere.


A mobiltelefonnal készített, és onnan MMS-ben feltöltött képek a szolgáltatás segítségével a felhasználó Facebook- profiljában, a 'Mobil feltöltések' albumban jelennek meg. A fotók a  06/20-20-20000 telefonszámra, vagy a [email protected] e-mail címre küldhetők el. Az első alkalommal küldött MMS regisztrációs célt szolgál: a válasz üzenetben kapott kód a www.facebook.com/mobile oldalon történő visszaigazolását követően használható a szolgáltatás.

Az élmények megosztására nincs is jobb időszak a nyárnál. Ezt a djuice idén egy online közösségi játékkal teszi még izgalmasabbá. Augusztus 1-jétől a 'Ki a nyarabb?' Facebook alkalmazásban bárki pályázhat nyári fotójával értékes nyereményekért. A pályázott MMS fotókra a közösség tagjai adhatnak le szavazatot aszerint, hogy melyik fotóban érzik igazán a nyár és a kikapcsolódás élményét. A legtöbb pontot elért öt felhasználó részesül díjazásban.

Mindezen túl az MMS szolgáltatást a djuice néhány feketeöves bloggerrel is teszteli, akik mobilról beküldött képeikkel szintén részt vesznek a képmegosztásban. A szolgáltatás egyszerűsége és közösségi jellege révén az évszak slágerévé válhat a nyaraló és fesztiválozó fiatalok körében, hiszen itthon még soha nem volt ennyire egyszerű a különleges nyári pillanatok megosztása a Facebook-on.

Véleményvezér

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.
A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo