Juhász József elmondta, első lépésben a KEMKIK regisztrál a rendszerbe, majd a fiókfelhasználónak meghívja mindazon tagjait, akik érvényes, helyes e-mail címmel rendelkeznek. A tagság számára az elektronikus számlafogadás ingyenes, csak akkor merül fel szolgáltatási díj, ha saját döntésük alapján elkezdenek a rendszerrel más üzleti partnereik számára is elektronikusan számlázni, vagy egyéb szolgáltatásokat igénybe venni. Az intézkedés 16 ezer kamarai tagot érinthet.
Zoltai Dániel, a KEMKIK titkára ismertette, hogy már most elkezdik használni a rendszert és a 2013-as tagdíjakról a számlát már elektronikus számlaként küldik ki, a tagság így biztosan értesül az új lehetőségről.
A regisztrációhoz szükséges leveleket is az új rendszer segítségével továbbítják az Elektronikus Posta Központon keresztül. Ez a szolgáltatás a rendszeren keresztül minden kamarai tag számára elérhető lehet. A vállalkozások elektronikus úton küldhetnek nagyszámú levelet az Elektronikus Posta Központba, ahol kinyomtatják, borítékolják és kézbesítik a küldeményeket. A felhasználók számára az elektronikus számlázás nem helyhez kötött, bárhonnan elérhető, a vállalatvezetők, tulajdonosok akár levelezésükön keresztül is elérhetik a rendszert, amely mobil eszközökről, okostelefonokról is működik.