Gyors és olcsó – mentés másként

“MySchlepp” a neve egy új német telefonos applikációnak, amely gyors autómentést kínál vásárlóinak. Alapítójának akkor támadt az ötlete, amikor órákat kellett volna várnia az autóklub, az ADAC segélykocsijára – míg egy közeli autómentő fél órán belül elvontatta.

Santos Satschdeva kiszámolta, hogy a legnagyobb német autós kub, az ADAC 19 millió tagja évente 60-120 euró közötti összeget fizet a klub szolgáltatásáért – azaz egy hű tag, (ami gyakori) 40 éven át átlag havi 70 euró tagdíjat utal, összesen 2.800-at hagy a klub kasszájában. Ami ugyan nem riasztóan sok, csak akkor, ha megnézzük a stitisztikát: egy tag életében átlag két alkalommal szorul arra, hogy kihívja a segélyszolgálatot, ami esetenként 1.400 euróért meglehetősen drága...

Kép: pixabay

A cégalapító és társai ezért építették ki saját segélyhálózatukat. Annál nincs a hívásokat fogadó és irányító, rendszerező call-center, amelynél a klubok arra is gondolnak, hogy arányosan osszák el a munkát a szervizek között, ami további késedelmet jelent. Az app tulajdonosának az alkalmazás megmutatja, hol van a legközelebbi segítség, akivel közvetlenül kapcsolatba léphet és átlag 35 perc alatt kiszállnak hozzá.

E.Go Life – az új városi csoda
Az elektromos autó jövője nem a távolsági, hanem a városi közlekedésben van, hirdeti egy német műegyetemi tanár. A német posta több ezer kézbesítő kocsit vásárolt tőle – majd megvette a gyárát. Günter Schuh most elektromos városi kisautót gyárt, amelyhez jövőre 12.000 euróért juthatnak hozzá a németek.
A szerviz-hálózat tagjai szinte jelképes összeget, havi nyolc és fél eurót fizetnek azért, hogy rajta legyenek a listán, és néhány euró jár a szervező cégnek egy elvontatás után, amelynek költsége Németországban 120-250 euró között mozog.

Az iPhone-ra és Android telefonokra egyaránt ingyenesen letölthető MySchlepp applikáció az ADAC mellett a többi kisebb-nagyobb német autóklubbal is fel kívánja venni a versenyt – elsősorban azzal, hogy ügyfeleket szerez az autósok 7 milliós táborából, akik – éppen a költség miatt – nem léptek be autós klubba, de szeretnék nyitva tartani a gyors segítség lehetőségét.

Véleményvezér

Francia-német ellentét állhat a befagyasztott orosz vagyon körüli vita mögött

Francia-német ellentét állhat a befagyasztott orosz vagyon körüli vita mögött 

A németek keményebbek lennének Moszkvával.
A bíróság betiltotta a kormánypropagandát

A bíróság betiltotta a kormánypropagandát 

Elharapódzott a hazudozás.
Na erre mit lép Trump, Putyin megfenyegette az USA-t

Na erre mit lép Trump, Putyin megfenyegette az USA-t 

Putyin keménykedik Venezuela ügyében.
Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat 

A gyűlöletet könnyű szítani.
Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo