Félévnyi tudás egy hétvége alatt

Az idei Brand Camp is óriási siker volt a márkaéhes fiatalok körében. A djuice kiemelt támogatóként csatlakozott a kezdeményezéshez és örömmel vette a fiatalok lelkes érdeklődését és remek ötleteit.

Rengeteg márka brand menedzsere és marketing vezetője igyekezett átadni tudása legjavát a táborlakónak, és felhívni figyelmüket egy-egy érdekes kezdeményezésre. „A fiatalok itt szinte egy szemeszternyi tudást tudtak összeszedni a három nap alatt, és nem szabad elfelejteni, hogy itt nem elméleti, hanem kőkemény „gyakorlati tananyagról" volt szó.  Mi is a djuice márka újrapozícionálásának hátterébe és kulisszatitkaiba engedtünk bepillantást a leendő szakembereknek, illetve teszteltük kreativitásukat" - nyilatkozta Czirják Eszter, a djuice brand menedzsere.  „A workshopon közös ötletelésre invitáltuk a résztvevőket, melynek témája - a „veszíts el egy könyvet" kezdeményezés mintájára - a modemek vándorolása volt. Ennek népszerűsítésére és kommunikációjára vártunk ötleteket a jelenlévőktől. A civil kezdeményezést támogatja a djuice, és a vállalkozó szellemű ifjak között kísérleti jelleggel útjára is indult néhány „vándormodem", melyek életéről a vandormodem.com weboldalon lehet tájékozódni."

Utolsó este kicsit tornázhattak is a fiatalok djuice ajándékokért cserébe, hiszen 6 bátor jelentkezőnek minden atlétikai tehetségét bevetve kellett a djuice kristályt megformáznia.

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo