Csökkenő számok az Intelnél

Július 17-én jelentette be az Intel Corporation, hogy 2. negyedévi árbevétele 24 százalékkal alacsonyabb a 2000. második negyedévében elért eredménynél, és 5 százalékkal marad el az előző három hónap forgalmától. Ez még mindig 6,3 milliárd dollárt jelent.

76 százalékos csökkenést mutat az előző év hasonló időszakához képest az akvizíciós tevékenységgel kapcsolatos költségeket nem tartalmazó, nettó nyereség (854 millió dollár). 12 dollárcentnek felelt meg a szintén az akvizíciós költségek nélkül számított részvényegységre jutó nyereség, ami a 2000. második negyedévében elért 50 centes értéknél 76 százalékkal, az előző negyedév eredményénél pedig 25 százalékkal kevesebb.

„Második negyedévi eredményeink megfelelnek az általános várakozásoknak. Mikroprocesszor üzletágunk jobban teljesített a vártnál, az értékesítési mennyiség ebben a szegmensben meghaladta az előző negyedévi adatot. A kommunikációs és a flash üzletágban azonban továbbra sem lendült fel a forgalom” – nyilatkozta Craig R. Barrett, az Intel elnök-vezérigazgatója. „Kutatás-fejlesztési és termelési célú beruházásainknak köszönhetően valamennyi számítástechnikai szegmensben piacvezető termékekkel jelentünk meg, és a tervezettnél előbb be tudtuk vezetni a 0,13 mikronos technológiára épülő, új megoldásainkat. Stabil termékkínálatunk és költséghatékony gyártási eljárásaink a jövőre nézve is jelentős versenyelőnyt biztosítanak vállalatunk számára.”

A második negyedévben az Intel lezárta a VxTel akvizíciós folyamatát, továbbá bejelentette és le is bonyolította a Cognet és a LightLogic felvásárlását.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo