A djuice felmérte, milyen tarifacsomag kell a fiataloknak

2009. október 1-jétől djuice complete néven érhető el a djuice 26 év alattiaknak szánt számlás tarifacsomagja. A tavalyi év slágertermékének csak a neve változott, alacsony havidíja és kedvező perc- és sms díjai megmaradtak. A bevezetést a djuice a fiatalok pénzügyi kultúrájáról, tudatosságáról végzett vizuális etnográfiai felméréssel alapozta meg.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

„A tavalyi piaci teljesítményt és a fiatalok körében végzett felmérés eredményeit megvizsgálva úgy döntöttünk, hogy ismét népszerűsítjük célcsoportunk körében ezt a számlás tarifacsomagot. A tavaly októberi kampány óta - nagymértékben a kedvező árú, akkor még free generation néven elérhető tarifacsomagnak köszönhetően - közel megduplázódott számlás előfizetőink száma. A teljes egészében lebeszélhető alacsony havidíj segítségével a piacon egyedülállóan kedvező feltételeket, az igényekhez valóban illeszkedő, könnyen átlátható tarifacsomagot biztosítunk a fiatalok számára. Ez a márka más, mint a többi hisz mi ismerjük legjobban ezt a célcsoportot, a fiatalok elvárásait. Mi a komplikált díjszabások helyett pontosan azt adjuk, ami nekik fontos, amit ők szeretnek." - mondta Biró Balázs, a djuice vezetője.

Tudatos fiatalok

A djuice 2009-ben vizuális etnográfiai felmérést készített annak érdekében, hogy megismerje a fiatalok viselkedését és döntéshozatalát befolyásoló környezetet. Az újfajta kutatási módszer lényege, hogy nem steril, szimulált, „laboratóriumi" környezetben kérdezik a válaszadókat, hanem természetes közegükben, a valódi világban figyelik meg szokásaikat. Ennek eredményeként ténylegesen megismerhetőek a tinédzserek szokásai, valós igényei, a bennük rejlő lehetőségek és ehhez igazodva alakítható a mindezekre választ adó szolgáltatás- és díjcsomag-portfolió.  

A kutatás kimutatta, hogy a fiatalok sokkal tudatosabbak pénzügyi életükben, mint ahogy azt az idősebb korosztály gondolja. A magyar tinik vásárlási döntéseiket megtakarításaikhoz igazítják, egy-egy régóta vágyott dolog megvásárlása érdekében tudatosan törekszenek költségeik csökkentésére. Ráadásul csak azért fizetnek, amiért feltétlenül szükséges.

A telefonálás a fiatalok számára is a mindennapi ügyintézés és a baráti kommunikáció egyik legfontosabb eszköze. A djuice ebben kíván segíteni djuice complete tarifacsomagjával, amely 1350 Ft-os, bármelyik hálózatban 100%-ban lebeszélhető havidíjat és 19 Ft-os percdíjat tartalmaz, így alacsony állandó költség mellett kedvező áron beszélhet ez a korosztály is.

A számlacsomaghoz kapcsolódó kampány 2009. október 1-jén indult, a szolgáltatás pedig folyamatosan elérhető a 26 éven aluliak számára. A kampány továbbviszi azt az idén bevezetett kreatív platformot, ami egyedien köti össze a valóságot a fiatalok álmaival és az előttük álló lehetőségekkel. A djuice ennek megvalósításában szeretne partner lenni.

Véleményvezér

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.
Budapesten van a legtöbb orosz kém

Budapesten van a legtöbb orosz kém 

Több mint félszáz orosz kém dolgozik Magyarországon.
Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t 

Nem biztos, hogy annyira jó gondolat volt a keleti nyitás. Az USA és Európa vezeti a világgazdaságot.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo