A Twitteren nincs stratégia?

Nem létezik általánosságban alkalmazható Twitter-stratégia a hírek terjesztésére, és a mikroblog-szolgáltatás felhasználásának hatékonysága is erősen eltérő lehet - erre a megállapításra jutott az Arizonai Egyetem kutatója, aki azt vizsgálta, vajon felgyorsítja-e az információk közzétételének és szétterítésének folyamatát az ismeretségi hálózat igénybevétele.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Akárhogy keverhetjük a kártyát a Twitteren - Kép:SXC

Sudha Ram tucatnyi kiemelkedő sajtóorgánum köztük a The New York Times, a The Washington Post, a BBC, a Reuters, a The Guardian, a Financial Times és a Bloomberg - Twitter-gyakorlatát követte nyomon hat hónapon át. Mivel manapság minden jelentős hírszolgáltató igénybe veszi a mikroblog-szolgáltatást információk terjesztésére, a professzor arra volt kíváncsi, mi történik egy-egy tudósítással vagy cikkel azt követően, hogy az első 140 karaktert tartalmazó bejegyzés, illetve a hozzákapcsolt link megjelent róla a Twitteren. Munkatársaival megvizsgálta, hogy mennyien osztották meg az eredeti bejegyzést, posztolták újra, végső soron mennyi ideig és összesen hányszor bukkant fel a szóban forgó hír a hálózaton.

"A hírszolgáltatók célja az, hogy rengeteg emberhez eljussanak tudósításaik, olvassák és nyomon kövessék őket" - fejtette ki Ram a ScienceDaily.com hírportálon. Az általa elemzett adatok azonban azt mutatják, hogy az információk twitteres "sorsa" jelentősen különbözhet, általánosságban pedig az mondható ki: a hálózaton terjesztett tudósítások viszonylag rövid időn belül elhalnak, az első megjelenéstől számított 10-72 órán belül leáll az eredeti bejegyzés újbóli megosztása.

A sajtószervek közül a BBC bizonyult a leghatékonyabbnak a Twitter-használatban, mind az érintett felhasználók, mind a megosztók számát tekintve. Mi több, a BBC-hírek rendelkeznek a legnagyobb eséllyel a minél hosszabb idejű "túlélésre": a tudósítások 0,1 százaléka a folytatódó megosztásoknak köszönhetően három napnál tovább is fennmarad a hálózaton.

Tippek: így használjuk a közösségi médiát!

Hogyan lehetünk sikeresek a közösségi oldalakon folytatott marketingkommunikációnkban? Hogyan győzheti le egy kkv a multicégeket a fogyasztókért folytatott harcban? Ezekre a kérdésekre is válaszol Héjj Szilárd MarketingArc a KözösségiHáló blogon írt bejegyzésében!

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo