A fiatalok szinte csak online vásárolnak

Az online vásárlók aránya átlagon felüli a fiatalok körében, így azok a kulturális szolgáltatók, akik a vásárlói igényekkel lépést kívánnak tartani, az internetet immár nem hagyhatják figyelmen kívül és fontos, hogy a termékeiket és szolgáltatásaikat az online térben könnyen elérhető módon kínálják.

Hamarabb hazhozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A GfK kutatásának adatai azt mutatják, hogy 2017-ben az egy évvel korábbihoz képest nőtt a színház-, mozi-, illetve koncertjegyet valamilyen rendszerességgel vásárlók aránya: idén a 15-59 éves internetezők kétharmada számolt be arról, hogy szokott színház-, mozi-, illetve koncertjegyet vásárolni. Ezzel a színház-, mozi-, illetve koncertjegyek az internetezők által második legnagyobb arányban online vásárolt termékcsoportot jelentik az utazás-üdülés-nyaralás kategóriát követve. A listán a harmadik helyen végzett – egyben a fizikai árucikkek közül elsőként – a könyv kategória.

fotó: flickr/japanexperterna.se

Az utazás-üdülés-nyaralás, valamint a kulturális programok kategóriájában ráadásul egyértelmű és évről évre folyamatosan növekvő trend látható. A fiatalok körében az online vásárlók aránya idén is jelentősen átlag feletti, míg a 40 évnél idősebbek között az interneten jegyet vásárlók aránya jelentősen elmarad az országos átlagtól: az 50-59 éveseknek mindössze egynegyede vásárolt a világhálón színház-, mozi-, illetve koncertjegyet az elmúlt 12 hónapban.

„Az életkor mellett meghatározza még az online jegyvásárlókat az iskolai végzettség, a lakóhely, valamint a jövedelmi helyzetük” – összegzi a

A vállalatok is neten intéznék a bankolást
Az okostelefon és a digitális szolgáltatások egyre fontosabbá válnak a bankok üzleti ügyfeleinél is – derült ki az IFUA Horváth & Partners német nyelvterületen végzett felméréséből. A nyereségesség megőrzése érdekében a bankoknak a vállalati üzletágban is kombinálniuk kell a személyes kiszolgálást a minél teljesebb körű online megoldásokkal.
tanulságokat Dörnyei Otília, a GfK turisztikai iparági szakértője. „Eszerint a felsőfokú végzettséggel rendelkezők, a budapestiek, valamint a 250 ezer forintot meghaladó havi nettó jövedelemmel rendelkezők bizonyultak az átlagosnál nyitottabbnak a színház-, mozi-, illetve koncertjegy internetes megvásárlására. Úgy vélem, hogy ezt mindenképpen érdemes figyelembe venniük a kulturális programszervezőknek és intézményfenntartóknak egyaránt szolgáltatásaik kialakításakor” – fűzi hozzá a szakember.

Véleményvezér

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.
Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda 

Pokorni Zoltán annak idején kéz levágást ígért azoknak, akik lopnak.
Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással

Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással 

Orosz-magyar közös titkosszolgálati akció?
A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo