A fiatalok szinte csak online vásárolnak

Az online vásárlók aránya átlagon felüli a fiatalok körében, így azok a kulturális szolgáltatók, akik a vásárlói igényekkel lépést kívánnak tartani, az internetet immár nem hagyhatják figyelmen kívül és fontos, hogy a termékeiket és szolgáltatásaikat az online térben könnyen elérhető módon kínálják.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A GfK kutatásának adatai azt mutatják, hogy 2017-ben az egy évvel korábbihoz képest nőtt a színház-, mozi-, illetve koncertjegyet valamilyen rendszerességgel vásárlók aránya: idén a 15-59 éves internetezők kétharmada számolt be arról, hogy szokott színház-, mozi-, illetve koncertjegyet vásárolni. Ezzel a színház-, mozi-, illetve koncertjegyek az internetezők által második legnagyobb arányban online vásárolt termékcsoportot jelentik az utazás-üdülés-nyaralás kategóriát követve. A listán a harmadik helyen végzett – egyben a fizikai árucikkek közül elsőként – a könyv kategória.

fotó: flickr/japanexperterna.se

Az utazás-üdülés-nyaralás, valamint a kulturális programok kategóriájában ráadásul egyértelmű és évről évre folyamatosan növekvő trend látható. A fiatalok körében az online vásárlók aránya idén is jelentősen átlag feletti, míg a 40 évnél idősebbek között az interneten jegyet vásárlók aránya jelentősen elmarad az országos átlagtól: az 50-59 éveseknek mindössze egynegyede vásárolt a világhálón színház-, mozi-, illetve koncertjegyet az elmúlt 12 hónapban.

„Az életkor mellett meghatározza még az online jegyvásárlókat az iskolai végzettség, a lakóhely, valamint a jövedelmi helyzetük” – összegzi a

A vállalatok is neten intéznék a bankolást
Az okostelefon és a digitális szolgáltatások egyre fontosabbá válnak a bankok üzleti ügyfeleinél is – derült ki az IFUA Horváth & Partners német nyelvterületen végzett felméréséből. A nyereségesség megőrzése érdekében a bankoknak a vállalati üzletágban is kombinálniuk kell a személyes kiszolgálást a minél teljesebb körű online megoldásokkal.
tanulságokat Dörnyei Otília, a GfK turisztikai iparági szakértője. „Eszerint a felsőfokú végzettséggel rendelkezők, a budapestiek, valamint a 250 ezer forintot meghaladó havi nettó jövedelemmel rendelkezők bizonyultak az átlagosnál nyitottabbnak a színház-, mozi-, illetve koncertjegy internetes megvásárlására. Úgy vélem, hogy ezt mindenképpen érdemes figyelembe venniük a kulturális programszervezőknek és intézményfenntartóknak egyaránt szolgáltatásaik kialakításakor” – fűzi hozzá a szakember.

Véleményvezér

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.
Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben

Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben 

A betegek is pórul járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo