Villanyautó: káosz és átverés az utakon

Káosz és túlárazás jellemzi az elektromos autók feltöltésének német piacát. Kevés az állomás és akár 300 százalékos árkülönbségek is lehetnek.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Aki Németországban villanyhajtású kocsival van úton, nincs könnyű dolga. Nem csak kevés a töltőállomás, de sok az adott szolgáltató cég kártyájához van kötve, más nem használhatja. A másik megoldás az úgynevezett „semleges” állomás. Azokat bárki igénybe veheti, de sajátos módon: egységárat kell fizetni, függetlenül a töltési időtől és a felhasznált energia-mennyiségtől – mégpedig igen magasat.

Kép: Pixabay

Miután senki nem kockáztatja, hogy az utolsó pillanatban töltse az akkumulátorait, az esetek nagy többségében viszonylag kevés áramot „tankolunk”, sok pénzért.

Európa ráhajt az akkugyártásra
Az Európai Unió a következő két évben 200 millió euróval támogatja a villanyautók korszerű akkumulátorainak kifejlesztését.

A tartományi fogyasztóvédelmi szervezetek megkérdőjelezték e sajátos díjszabást, mondván: a törvényi előírások szerint az eladási áraknak mindig valamilyen mennyiséget kell tükrözniük. A gondokhoz járul, hogy a töltőállomások árai között nagy, néha 300 százalékos különbségek is vannak.

(Forrás: Die Welt)

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo