Van egy jó ötlete? Milliókat érhet vállalkozásának

Idén is meghirdeti innovatív, kollaboráción alapuló pályázatát a K&H a magyar kkv-knak, amely lehetőséget ad a vállalkozásoknak arra, hogy erőforrásaik közös megosztásával tovább növekedhessenek. A pályázat célja, hogy a résztvevő vállalkozások közösen bővítsék szolgáltatásaikat, használják egymás eszközeit és új ügyfelekre tegyenek szert a kollaboráció keretében. A K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázat díja egy 4 millió és egy 3 millió forint értékű marketingkommunikációs támogatás, melyek elősegítik a tervek sikeres megvalósítását.

A tavalyi évben 140 pályázat érkezett, összesen több mint 200 cégtől. Volt olyan csapat, ahol több mint öten dolgoztak együtt. A nyertes pályázat végül a Tejmadár és az Eredeti Ziegler Ostya ötlete lett egy olyan limitált kollekciós ostya megalkotásával, ahol a madártej és nosztalgikus ostya találkozik, ünnepelve a tradíciók és a modern gasztronómiai trendek találkozását.

A kollaboráció azon a kölcsönös igényen alapult, hogy szerettük volna egyesíteni a több, mint 70 éves, tradicionális Eredeti Ziegler Ostya és a 3 éves Tejmadár fogyasztóit, egyszerre megszólítani a fiatalabb és idősebb generációkat. Egymás termékeiből inspirálódva így született meg a madártejes ostya ötlete„ – mondta Ziegler Ágnes, az Eredeti Ziegler Ostya ügyvezető igazgatója. „A kész terméket közösen alakítottunk ki, melyet a csomagolás is szimbolizál, a Tejmadár kékje és a Ziegler arany és barnája harmonikusan kiegészítik egymást. A kollaborációs pályázat fődíja elismerése annak, hogy jól döntöttünk, amikor belevágtunk a közös munkába, valamint a vásárlók is nap mint nap megerősítenek ebben, akik keresik a madártejes ostyát” – fűzte hozzá Pap Sára, a Tejmadár alapítója.

A pályázat fődíja bruttó 4 millió forint értékű marketingkommunikációs támogatás. Emellett egy különdíjat is kioszt a zsűri, a K&H: üzletet ide! – az év legjobb Ecommerce Expo kollaborációs ötlete díjat, amelynek nyertese bruttó 3 millió forint értékű marketingkommunikációs támogatásban részesül. Utóbbi kategóriában az e-kereskedő vállalkozások nevezhetnek olyan kollaborációs ötlettel, amely a már meglévő webshopok fejlesztésére szolgál.

Véleményvezér

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában 

A kormány által meghirdetett munkaalapú gazdaság önmagában kevés a felzárkózáshoz.
Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo