Van egy jó ötlete? Milliókat érhet vállalkozásának

Idén is meghirdeti innovatív, kollaboráción alapuló pályázatát a K&H a magyar kkv-knak, amely lehetőséget ad a vállalkozásoknak arra, hogy erőforrásaik közös megosztásával tovább növekedhessenek. A pályázat célja, hogy a résztvevő vállalkozások közösen bővítsék szolgáltatásaikat, használják egymás eszközeit és új ügyfelekre tegyenek szert a kollaboráció keretében. A K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázat díja egy 4 millió és egy 3 millió forint értékű marketingkommunikációs támogatás, melyek elősegítik a tervek sikeres megvalósítását.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kkv-k növekedéséhez elengedhetetlen a vevőszerzés, ezért a K&H idén is meghirdette a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatot. A vállalkozások közötti együttműködésre számtalan megoldás létezhet a közös termék kidolgozásától és az üzlethelyiség megosztásától, a kölcsönös kedvezményeken, nyereményjátékokon és hűségprogramon át az együtt megvalósított promóciós kampányig.

A lényeg, hogy az erőforrások, a tudás, a tapasztalat, az ügyfélkör megosztásával mindkét vállalkozás valami újat tud nyújtani a másiknak és ügyfeleinek, ezzel pedig új üzleti lehetőségeket teremthetnek.

Milliókat érhet egy jó ötlet
Milliókat érhet egy jó ötlet
Fotó: Depositphotos

„A kollaboráció sok munkát igényel már az ötlet fázisában is, de a tapasztalat és a jó gyakorlatok, melyeket egymástól tanulhatnak a vállalkozások, hasznos tudásként épülhetnek be az üzletbe. A tavalyi sikereket látva idén újra arra invitáljuk az elszánt vállalkozástulajdonosokat, hogy egyesítsék erőiket, ötleteiket és ügyfélkörüket egy olyan üzleti kollaborációban, amellyel minden eddiginél szélesebb vásárlói réteget érhetnek el. A gazdaság kihívásai miatt kiemelten fontos, hogy a vállalkozások megfelelően tudjanak reagálni a piac alakulására és így tovább tudjanak fejlődni. Az együttműködés remek lehetőséget nyújt arra, hogy kölcsönösen támogassák egymást és növekedjenek. A K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatban a verseny helyett a partnerségben rejlő erőforrásokat kell felismernie a vállalkozásoknak” – hangsúlyozta Oraveczné Németh Ildikó, a K&H lakossági és kkv szegmens marketing vezetője.

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo