Van egy jó ötlete? Milliókat érhet vállalkozásának

Idén is meghirdeti innovatív, kollaboráción alapuló pályázatát a K&H a magyar kkv-knak, amely lehetőséget ad a vállalkozásoknak arra, hogy erőforrásaik közös megosztásával tovább növekedhessenek. A pályázat célja, hogy a résztvevő vállalkozások közösen bővítsék szolgáltatásaikat, használják egymás eszközeit és új ügyfelekre tegyenek szert a kollaboráció keretében. A K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázat díja egy 4 millió és egy 3 millió forint értékű marketingkommunikációs támogatás, melyek elősegítik a tervek sikeres megvalósítását.

A kkv-k növekedéséhez elengedhetetlen a vevőszerzés, ezért a K&H idén is meghirdette a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatot. A vállalkozások közötti együttműködésre számtalan megoldás létezhet a közös termék kidolgozásától és az üzlethelyiség megosztásától, a kölcsönös kedvezményeken, nyereményjátékokon és hűségprogramon át az együtt megvalósított promóciós kampányig.

A lényeg, hogy az erőforrások, a tudás, a tapasztalat, az ügyfélkör megosztásával mindkét vállalkozás valami újat tud nyújtani a másiknak és ügyfeleinek, ezzel pedig új üzleti lehetőségeket teremthetnek.

Milliókat érhet egy jó ötlet
Milliókat érhet egy jó ötlet
Fotó: Depositphotos

„A kollaboráció sok munkát igényel már az ötlet fázisában is, de a tapasztalat és a jó gyakorlatok, melyeket egymástól tanulhatnak a vállalkozások, hasznos tudásként épülhetnek be az üzletbe. A tavalyi sikereket látva idén újra arra invitáljuk az elszánt vállalkozástulajdonosokat, hogy egyesítsék erőiket, ötleteiket és ügyfélkörüket egy olyan üzleti kollaborációban, amellyel minden eddiginél szélesebb vásárlói réteget érhetnek el. A gazdaság kihívásai miatt kiemelten fontos, hogy a vállalkozások megfelelően tudjanak reagálni a piac alakulására és így tovább tudjanak fejlődni. Az együttműködés remek lehetőséget nyújt arra, hogy kölcsönösen támogassák egymást és növekedjenek. A K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatban a verseny helyett a partnerségben rejlő erőforrásokat kell felismernie a vállalkozásoknak” – hangsúlyozta Oraveczné Németh Ildikó, a K&H lakossági és kkv szegmens marketing vezetője.

Véleményvezér

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában 

A kormány által meghirdetett munkaalapú gazdaság önmagában kevés a felzárkózáshoz.
Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo