Van egy jó ötlete? Milliókat érhet vállalkozásának

Idén is meghirdeti innovatív, kollaboráción alapuló pályázatát a K&H a magyar kkv-knak, amely lehetőséget ad a vállalkozásoknak arra, hogy erőforrásaik közös megosztásával tovább növekedhessenek. A pályázat célja, hogy a résztvevő vállalkozások közösen bővítsék szolgáltatásaikat, használják egymás eszközeit és új ügyfelekre tegyenek szert a kollaboráció keretében. A K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázat díja egy 4 millió és egy 3 millió forint értékű marketingkommunikációs támogatás, melyek elősegítik a tervek sikeres megvalósítását.

A kkv-k növekedéséhez elengedhetetlen a vevőszerzés, ezért a K&H idén is meghirdette a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatot. A vállalkozások közötti együttműködésre számtalan megoldás létezhet a közös termék kidolgozásától és az üzlethelyiség megosztásától, a kölcsönös kedvezményeken, nyereményjátékokon és hűségprogramon át az együtt megvalósított promóciós kampányig.

A lényeg, hogy az erőforrások, a tudás, a tapasztalat, az ügyfélkör megosztásával mindkét vállalkozás valami újat tud nyújtani a másiknak és ügyfeleinek, ezzel pedig új üzleti lehetőségeket teremthetnek.

Milliókat érhet egy jó ötlet
Milliókat érhet egy jó ötlet
Fotó: Depositphotos

„A kollaboráció sok munkát igényel már az ötlet fázisában is, de a tapasztalat és a jó gyakorlatok, melyeket egymástól tanulhatnak a vállalkozások, hasznos tudásként épülhetnek be az üzletbe. A tavalyi sikereket látva idén újra arra invitáljuk az elszánt vállalkozástulajdonosokat, hogy egyesítsék erőiket, ötleteiket és ügyfélkörüket egy olyan üzleti kollaborációban, amellyel minden eddiginél szélesebb vásárlói réteget érhetnek el. A gazdaság kihívásai miatt kiemelten fontos, hogy a vállalkozások megfelelően tudjanak reagálni a piac alakulására és így tovább tudjanak fejlődni. Az együttműködés remek lehetőséget nyújt arra, hogy kölcsönösen támogassák egymást és növekedjenek. A K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatban a verseny helyett a partnerségben rejlő erőforrásokat kell felismernie a vállalkozásoknak” – hangsúlyozta Oraveczné Németh Ildikó, a K&H lakossági és kkv szegmens marketing vezetője.

Véleményvezér

Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa

Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa 

A Fidesz politikusai nem tudják ott hagyni az állami zsíros bödönt.
Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát

Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát 

Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő ismét utolérte a Mészáros házaspárt.
Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely

Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely 

Nem nyugszik a főpolgármester.
Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak

Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak 

Nyelvi botlás lehetett csak.
Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo