Van egy autómárka, ami verhetetlen a magyaroknál

A Használtautó.hu adatai alapján januárban nem okozott nagy meglepetést a hirdetési ranglista győztese.

Budapest és Pest vármegye toronymagasan első, Bács-Kiskun és Győr-Moson-Sopron fért még fel a dobogóra a vármegyék versenyében. A magyar piac egészét hirdetésszámban és megtekintésben lefedő Használtautó.hu szakértője megnézte, hogyan alakultak a hirdetésszámok, megkeresések száma és a legkeresettebb modellek vármegyékre bontva. A portál adatai alapján 2025 januárjában az alábbi vármegyékben adták fel a legtöbb hirdetést a Használtautó.hu-n:

A 2024. januári adatokhoz viszonyítva a lista első 3 helyezettje változatlan, viszont Győr-Moson-Sopron és Fejér vármegye helyet cseréltek.

Ha az egyes vármegyékben megnézzük a legtöbbet hirdetett modelleket, láthatjuk, hogy továbbra is a Swift – Astra – Golf hármas a legnépszerűbb:

„Természetesen a legtöbb hirdetés Budapesten és Pest vármegyében jelent meg. Érdekes tendencia, hogy míg korábban Fejér vármegye előrébb járt, mostanra Győr-Moson-Sopronban több hirdetést adtak fel az előző év januárjához képest. A keresések száma is növekedett, Budapesten például csaknem 6 százalékkal. A vármegyénkénti bontás alapján a legnépszerűbb használt autók terén nincs meglepetés: a Volkswagen Golf továbbra is vezeti a mezőnyt, mögötte az Opel Astra és a Suzuki Swift következik.” – emelte ki Koralewsky Márk, a Használtautó.hu üzletágvezetője.

További érdekesség, ha a hirdetők száma után a keresési adatokat is megnézzük, hogy általános volt a növekedés majdnem minden vármegyében, egyedül Komárom-Esztergomban volt 3 százalékos csökkenés. A legnagyobb – 11 százalékos – növekedés Veszprém vármegyében volt. Győr-Moson-Sopronban 9 százalék, Budapesten 6 százalék, a többi vizsgált vármegyében pedig 1 százalék és 3 százalék közötti volt a megkeresések számának emelkedése.

 

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo