Tetszik a Tesla a kínaiaknak

A Tesla amerikai járműgyártó rekordszámú autót értékesített Kínában, ennek ellenére csökkent a piaci részesése, a hazai márkák erősödése miatt.

A China Merchants Bank International Securities szerint a Tesla a június végéig tartó három hónapban rekordszámú, 155 ezer autót értékesített Kínában, ami 13 százalékos növekedés az első negyedévi szintén rekordhoz képest. A Deutsche Bank 153 ezerre teszi a második negyedévi Tesla-eladásokat Kínában.

A Tesla Model 3. (fotó: Tesla Motors)
A Tesla Model 3. (fotó: Tesla Motors)

Eközben a Tesla részesedése a kínai elektromos autók piacán a második negyedévben várhatóan 13,7 százalékra csökkent az első negyedévi 16 százalékról, miközben növelték a részesedésüket a Guangzhou Automobile Group elektromos járműcsoport márkái, a BYD és az Aion.

A Tesla a hétvégén jelenti be a globális eladási számokat, míg a kínai eladásokra vonatkozó adatot július első hetében közli. (MTI)

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo