Reflektorfénybe kerülnek a balesetmentes autósok

A biztosítók között egyre nagyobb a verseny a balesetmentes múlttal rendelkező autósokért, akik a novemberi kampány főszereplői lesznek – közölte a Netrisk. A biztosításközvetítő cég saját adatai szerint a legutóbbi kampányban a biztosítót váltók átlagéletkora meghaladta a 61 évet, a leggyakoribb autómárkák között ott volt a Suzuki, az Opel és a Volkswagen is.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Pár napon belül, november 1-jén indul a soron következő kgfb-kampány, amelynek keretében az autósok egy része lecserélheti a meglévő kötelező gépjármű felelősségbiztosítását. Az elmúlt időszakban a piacon jelentős átrendeződés figyelhető meg – derül ki a Netrisk összeállításából.

Hamarosan elrajtol a kampány
Hamarosan elrajtol a kampány
Fotó: Depositphotos

Fókuszban a B10

A novemberi kötelező gépjármű felelősség-biztosítási kampányban a 2010 előtt gyártott személyautókra köthetnek új biztosítást a tulajdonosok és üzembentartók. A fiatalabb autóknál ezzel szemben a vásárlás évfordulójakor lehet másik biztosítót választani.

„Azt látjuk, hogy a piac egyik legkisebb kockázatával bíró szegmensébe, azaz a bonus-malus rendszer szerint a legjobb kategóriába tartozó autósokért egyre nagyobb a közdelem a biztosítók között. Ez érthető, hiszen a baleseti kockázat náluk a legalacsonyabb az elmúlt időszak alapján. A kampányban pedig nagyon jelentős a B10 bónuszfokozattal rendelkező autósok aránya. Így a novemberi kampányban kialakuló átlagdíjak alacsonyabbak az év többi hónapjához képest” – mondta Besnyő Márton, a Netrisk ügyvezető igazgatója.

Tavaly egyébként a kampány során váltók 82 százalékát a legkedvezőbb díjakat biztosító B10-es besorolású autósok tették ki. A várható díjakról a szakember azt mondta, hogy az idei októberi kötések éves díja megközelítette a 63 ezer forintot, ami 7,5 százalékkal magasabb a tavalyinál. Az idei kampányban pedig átlagosan 10 százalék körüli drágulást várnak, ami jelentősen csökkenthető vagy akár elkerülhető, ha az autósok összehasonlítják a különböző biztosítók ajánlatait. Tavaly például 14 ezer forintot takaríthattak meg átlagosan az új biztosításra váltó autósok.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo