Nő a használtcikk piac, el nem hiszi miket veszünk olcsóbban

A magyarok 77 százaléka nyitott arra, hogy használt terméket vásároljon, és 64 százalékuk már vett is ilyen terméket a világhálón – mutatják a Shoptet friss reprezentatív kutatásának adatai, amelyet a március 18-ai Újrahasznosítási Világnap alkalmából készített. A ruhák és a számítástechnikai eszközök a legkelendőbbek ebben a kategóriában, de a használt könyvek is felkerültek a dobogóra a magyarok online vásárlói kosarában. Csehországban az e-kereskedelem egyik leggyorsabban növekvő és legnagyobb forgalmat bonyolító szektora a használtcikk piac, Magyarországon is jól járhat az a vállalkozó, aki használt termékeivel az online tér felé nyit.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A nők ruhákat, a férfiak kütyüket vesznek használtan online a leginkább

A kutatásban a motivációk mellett rákérdeztek arra is, hogy miket vásárolunk online használtan. A válaszok alapján leginkább divatcikkeket (47 százalék), számítástechnikai eszközöket (43 százalék), könyveket (39 százalék) és szórakoztató elektronikai eszközöket (34 százalék) keresünk a világhálón. Jelentősek az eltérések a nemek között. Az online használt termékeket vásárló nők jelentős része, 67 százaléka vett már divatcikket, 43 százaléka pedig könyvet. A férfiak körében pedig az elektronikai eszközök tarolnak: 53 százalékuk vett már pl. használt telefont, laptopot, tabletet, okosórát, fényképezőgépet vagy akár kamerát online, 43 százalékuk pedig TV-t, játékkonzolt, hangfalat vagy lejátszót stb.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo